Stianbl Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hører mye rart om disse to skjermene fra BenQ. Noen sier WD er bedre, andre sier den har mere rødt i hvitfargen, og er dårigere.. Noen som har noe å si om disse? Eventuellt, Samsungs 245B? eller andre. Tenkte i hovedsak å gå for Samsungs 226BW, men så ble jeg annbefalt 24"... Lenke til kommentar
Stianbl Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Ingen som har peiling på den egentlige/praktiske forskjellen på disse to modellene fra BenQ? evt. annen annbefaling. Bruksområde er som nevnt Spill/film, samt grafisk behandling. Så må være en bra allround skjerm. Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 På MPX står det ny og forbedret modell på G2400WD, so det er vel en ny versjon av G2400W reknar eg med. Lenke til kommentar
Stianbl Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Endte med å kjøpe en Samsung 245B.. Skal se hvordan den er når jeg får sen, og gi beskjed her. Er mange som har gitt sim neming, men jo fler jo bedre Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Tok sjansen og kjøpte meg en 2400WD. Må si jeg er imponert over skjermen. Min 17" ble liten ved siden av Har tidligere hatt gleden av å bruke en Samsung 245B og føler ikke at den var noe bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå