Kakofoni Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 graviditesfrekvens pr år på 0.3% ved perfekt bruk, og 8 % ved normal bruk. kilde) Hva er "perfekt" og "normal bruk"? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) asd Endret 13. januar 2010 av snaffle Lenke til kommentar
Gjest Usikker! Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg bare lurer, gjør det jævla vondt første gangen? Jeg er ikke sikker på om jeg har trang forhud, men når jeg onanerer gjør det litt vondt å trekke penis bak penishodet, og det er nærmest umulig å trkke den lenger... Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Du skal da ikke trekke den lenger enn bak hodet. Etterhvert kommer det uansett ikke til å gjøre vondt lenger. Relativt vanlig tenåringsproblem en ikke skal være for bekymret over. Lenke til kommentar
Gjest Usikker! Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Så det er ikke slik at strengen skal ryke første gang? Hva er det egentlig som skiller en fra jomfru og ikke da? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 På gutter kan man ikke se om noen er jomfru eller ikke. Og strenger skal vel ikke ryke.. Nei.. Min gjorde ikke det. Jeg kom forsåvidt ikke heller ikke Så det var å holde på til hun ble for sliten Edru var jeg og! Lenke til kommentar
lamial Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Så det er ikke slik at strengen skal ryke første gang? Hva er det egentlig som skiller en fra jomfru og ikke da? Hvordan står det egentlig til med seksualundervisningen her i landet nå til dags? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Vi skulle seia alle orda på penis og vagina vi kunna, og vi fekk stadfeste kva lærarane skulle nytta. Det vart til hrom (Borat) og fetta. Så lærte vi ikkje meir. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hvordan står det egentlig til med seksualundervisningen her i landet nå til dags? Det står latterlig dårlig til etter hva jeg kan huske fra ungdomsskolen. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) mortania: Ja, kondom setter demper på stemningen, og følelsen... Blir som å skyte med rødplast, kjenner ikke noe som helst i forhold til skarpt. Men det er trygt, og bla bla bla... Så det er ikke slik at strengen skal ryke første gang? Hva er det egentlig som skiller en fra jomfru og ikke da? Hahaha, hva er det dere lærer på skolen? Auu, smertefult å tenke på. Og nei, strengen skal ikke ryke, du tenker på jomfruhinna kanskje? Edit: Faktisk så sugde undervisningen våres også, men lærte det meste fra bilder/filmer på gutterommet, langt mer interessant å følge med på det enn å se på livmoren i et klasserom. Litt praksis i de timene hadde vært bedre. Endret 16. august 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Paradish Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Det gikk heeeeeelt fint og godt UTEN kondom , BTW hun har ikke noe sykdom. Jeg var sammen med henne i 5 år. Men kjente henne fra barnehagen. Mmmmm gode tider. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Ooh, gratulerer! Får håpe hun ikke blir gravid nå, da. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg var sammen med henne i 5 år. Men kjente henne fra barnehagen. Den tok eg ikkje heilt. Eg antar ho går på P-pilla sidan du ikkje brukte kondom. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Det gikk heeeeeelt fint og godt UTEN kondom , BTW hun har ikke noe sykdom. Så da går hun på p-pillen tipper jeg? Kjønnssykdommer er ikke det eneste du kan få... Lenke til kommentar
Paradish Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Jeg var sammen med henne i 5 år. Men kjente henne fra barnehagen. Den tok eg ikkje heilt. Eg antar ho går på P-pilla sidan du ikkje brukte kondom. Yup Endret 16. august 2008 av Paradish Lenke til kommentar
Gjest Guest_Usikker_* Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg husker helse søster snakket om onani og demonstrerte på overheaden i 4. klasse, etter det har det vært litt mer vitenskapelig i naturfag og moralsk i KRL, men ingenting som informerer... Lenke til kommentar
mortania Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg husker helse søster snakket om onani og demonstrerte på overheaden i 4. klasse, etter det har det vært litt mer vitenskapelig i naturfag og moralsk i KRL, men ingenting som informerer... Faen er det du babler om? Det der ga jo ca ingen mening Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Faen er det du babler om?Det der ga jo ca ingen mening Hvordan står det egentlig til med seksualundervisningen her i landet nå til dags? Jeg husker helse søster snakket om onani og demonstrerte på overheaden i 4. klasse, etter det har det vært litt mer vitenskapelig i naturfag og moralsk i KRL, men ingenting som informerer... Lenke til kommentar
mortania Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Vi hadde modellekittfilm! Med dametiss og mannetiss, også gikk tissen inn i dametissen og laget baby Tror vi måtte se den type 5 ganger eller noe. De fleste skolene klarer seg rimelig bra, men man får forsåvidt det meste man trenger å vite gjennom media. Jeg var vel opplyst allerede da jeg var 5, sekualundefisningen kommer vel ikke først til 5-6. klasse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg