Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal ha sex om 3 dager, hjelp!

Paradish

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Usikker!

Jeg bare lurer, gjør det jævla vondt første gangen? Jeg er ikke sikker på om jeg har trang forhud, men når jeg onanerer gjør det litt vondt å trekke penis bak penishodet, og det er nærmest umulig å trkke den lenger...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Vi skulle seia alle orda på penis og vagina vi kunna, og vi fekk stadfeste kva lærarane skulle nytta. Det vart til hrom (Borat) og fetta.

Så lærte vi ikkje meir.

Lenke til kommentar

mortania: Ja, kondom setter demper på stemningen, og følelsen... Blir som å skyte med rødplast, kjenner ikke noe som helst i forhold til skarpt. :hmm:

Men det er trygt, og bla bla bla...

Så det er ikke slik at strengen skal ryke første gang? Hva er det egentlig som skiller en fra jomfru og ikke da?

Hahaha, hva er det dere lærer på skolen?

Auu, smertefult å tenke på.

Og nei, strengen skal ikke ryke, du tenker på jomfruhinna kanskje?

Edit: Faktisk så sugde undervisningen våres også, men lærte det meste fra bilder/filmer på gutterommet, langt mer interessant å følge med på det enn å se på livmoren i et klasserom. Litt praksis i de timene hadde vært bedre.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Usikker_*

Jeg husker helse søster snakket om onani og demonstrerte på overheaden i 4. klasse, etter det har det vært litt mer vitenskapelig i naturfag og moralsk i KRL, men ingenting som informerer...

Lenke til kommentar
Faen er det du babler om?

Det der ga jo ca ingen mening :p

Hvordan står det egentlig til med seksualundervisningen her i landet nå til dags?
Jeg husker helse søster snakket om onani og demonstrerte på overheaden i 4. klasse, etter det har det vært litt mer vitenskapelig i naturfag og moralsk i KRL, men ingenting som informerer...
Lenke til kommentar

Vi hadde modellekittfilm! Med dametiss og mannetiss, også gikk tissen inn i dametissen og laget baby :p Tror vi måtte se den type 5 ganger eller noe. De fleste skolene klarer seg rimelig bra, men man får forsåvidt det meste man trenger å vite gjennom media. Jeg var vel opplyst allerede da jeg var 5, sekualundefisningen kommer vel ikke først til 5-6. klasse?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...