Demantios Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Setter en tier på at du ikke får'n opp med den prestasjonsangsten der Hjelp og Sex bør ikke nevnes i samme setning Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ikke tenk så mye på det, bare la det være naturlig. Ingen er gode den første gangen. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) for guds skyld, ikke snakk nedragende om kondomen.... Greit at du ikke bruker det, men for det første så veit vi ikke hvor gammel denne personen er, eller hvem han/henne skal ha sex med.. Er det kjæresten din og dere er sikre på hverandre er det jo et alternativ å ikke bruke, men om dette er en fjortis som skal møte noen fra nettet er det ikke det beste rådet du kan gi.. Kos deg, men bruk kondom!!!!! Hva skrev jeg? Jo, kondom er ikke brukendes som eneste prevensjonsmiddel FORDI den KAN sprekke. Det overså du glatt og gikk heller til det faktum at jeg personlig ikke liker kondombruk. Og hva har gud med dette å gjøre? Denne gutten skal jo gå rett i synden og havne i helvete! Endret 12. august 2008 av mortania Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 glem ikke at kondom funker bra mot gøyale kjønnsykdommer også Lenke til kommentar
Gjest Guest:P Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 for guds skyld, ikke snakk nedragende om kondomen.... Greit at du ikke bruker det, men for det første så veit vi ikke hvor gammel denne personen er, eller hvem han/henne skal ha sex med.. Er det kjæresten din og dere er sikre på hverandre er det jo et alternativ å ikke bruke, men om dette er en fjortis som skal møte noen fra nettet er det ikke det beste rådet du kan gi.. Kos deg, men bruk kondom!!!!! Hva skrev jeg? Jo, kondom er ikke brukendes som eneste prevensjonsmiddel FORDI den KAN sprekke. Det overså du glatt og gikk heller til det faktum at jeg personlig ikke liker kondombruk. Og hva har gud med dette å gjøre? Denne gutten skal jo gå rett i synden og havne i helvete! hehe.. Ikke ta av helt nå... Jeg overså det ikke glatt og gikk på personangrep her. Det var i allefall ikke meningen. Og nei, Gud har ingen ting med dette å gjøre. Det er et utrykk.. Tilbake til saken. Jeg så helt fint at du skrev at kondomen KAN sprekke, men som en annen bruker skrev så finnes det kjønnsykdommer. det eneste som hjelper mot dette er kondom. Og som jeg skrev tidligere var begrunnelsen min til å oppfordre kondombruk til trådstarteren, så var dette fordi vi ikke visste hvem han/henne er.. Selvfølgelig er det fantastisk med pillen, men nå fungerer ikke den på kjønnsykdommer... Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg er gutt, og jeg syntes ikke kondom er så gale sånn egentlig jeg. Det er stor forskjell mellom de man fikk hos helsesøster på skolen og kvalitetskondomer iallefall! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) for guds skyld, ikke snakk nedragende om kondomen.... Greit at du ikke bruker det, men for det første så veit vi ikke hvor gammel denne personen er, eller hvem han/henne skal ha sex med.. Er det kjæresten din og dere er sikre på hverandre er det jo et alternativ å ikke bruke, men om dette er en fjortis som skal møte noen fra nettet er det ikke det beste rådet du kan gi.. Kos deg, men bruk kondom!!!!! I tilleg til at kondomet er det eneste prevansjonsmiddlet som beskytter mot sexuelt overførbare sykdommer. edit: Så ikke at det var kommet en side til, med passende svar. xD Endret 12. august 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg er enig i det som blir sagt om at kondom føles kunstig og ikke er noe særlig, men jeg mener at man bør være godt inne i et trygt forhold før man dropper den. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 glem ikke at kondom funker bra mot gøyale kjønnsykdommer også Men hvor bra funker den mot graviditet om den sprekker? Derfor, som jeg har sagt før, er det ikke den eneste løsningen på prevensjon, den bør ikke brukes alene. Leser folk før de svarer egentlig? hehe.. Ikke ta av helt nå... Jeg overså det ikke glatt og gikk på personangrep her. Det var i allefall ikke meningen. Og nei, Gud har ingen ting med dette å gjøre. Det er et utrykk.. Tilbake til saken. Jeg så helt fint at du skrev at kondomen KAN sprekke, men som en annen bruker skrev så finnes det kjønnsykdommer. det eneste som hjelper mot dette er kondom. Og som jeg skrev tidligere var begrunnelsen min til å oppfordre kondombruk til trådstarteren, så var dette fordi vi ikke visste hvem han/henne er.. Selvfølgelig er det fantastisk med pillen, men nå fungerer ikke den på kjønnsykdommer... Beskyldte deg ikke for personangrep, det gjorde du selv. Og jeg sa aldri "drit i kondomen, det finnes bedre ting", jeg har klart sagt at det ikke er eneste utveien, man bør ikke bruke den alene. (Hvor mange ganger må jeg si dette?) Og er dette en fjortis, som nok skal ha sex med en annen fjortis, hvor stor er sjansen for kjønnssykdommer? Jeg må innrømme at jeg ikke tenkte på det i det hele tatt første gang jeg hadde sex, men så var vi jo tross alt begge jomfru, så jeg så liksom ingen risiko inni bildet. Jeg er enig i det som blir sagt om at kondom føles kunstig og ikke er noe særlig, men jeg mener at man bør være godt inne i et trygt forhold før man dropper den. Man trenger vel ikke være i noe forhold for å droppe kondomen, man trenger bare å kjenne den man har sex med. 1 Lenke til kommentar
Gjest Guest_:)_* Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Lykke til. Doggy og misjonær funker alltid. Doggy vil jeg fraråde, ihvertfall for "uerfarne", da gutter har det med å digge den stillingen VELDIG og ta litt av Livmoren min har fått seg mang en trøkk på grunn av gutters villmanninstiskt Pass på å ikke rote deg bort i 2'rn, da kan det bli litt pinlig og skittent. Rote seg borti, eller bomme? Ved bomming avbrytes nok akten rimelig raskt, det skjer her og selvom jeg er erfaren med analsex. Rote seg borti er noe man bør spørre om, ved ord eller fakter. Får man nei, så får man nei. og husk kondom! Annen, mer nyttig prevensjon? Kondom er ikke verd fem flate øre om det sprekker, det holder lenge med p pille/sprøyte/stav eller hva faen jenter bruker nå for tiden. jeg har brukt p piller i over seks år, så jeg holder meg liksom bare til det letteste (Kondom er btw det største nedsiget med sex... Det føles kunstig) Hehe.. Her vil jeg bare vise hva du selv har sagt.. Det HOLDER lenge med p pille... osv. Og når jeg sa det med fjortis, så mente jeg ikke at begge måtte være det.. Finnes folk som har seg med eldre personer.. For meg virka det hvertfall som du oppfordret til å ikke bruke det.. Ellers er jeg enig med deg i at man ikke trenger å være i noe forhold, holder med at man er sikker på personen.. Lenke til kommentar
Melodramatic Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 På en eller annen merkelig måte fikk jeg emnetittelen til å bli; "Skal ha sex tre ganger om dagen, hjelp!" Tenkte at det var da voldsomt til detaljstyring.. Men ha det gøy, prøv å ikke stress og husk kondom!! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 På en eller annen merkelig måte fikk jeg emnetittelen til å bli; "Skal ha sex tre ganger om dagen, hjelp!" Tenkte at det var da voldsomt til detaljstyring.. Men ha det gøy, prøv å ikke stress og husk kondom!! Det fikk jeg det til å bli og, trodde først det var noen som søkte sexpartnere for å klare det ;O Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Men hvor bra funker den mot graviditet om den sprekker? Derfor, som jeg har sagt før, er det ikke den eneste løsningen på prevensjon, den bør ikke brukes alene. Leser folk før de svarer egentlig? P-piller og andre prevensjonsmidler har også sine smutthull når det kommer til blant annet uønsket graviditet (p-piller med en graviditesfrekvens pr år på 0.3% ved perfekt bruk, og 8 % ved normal bruk. kilde) For ikke å nevne at kondomet har færrest bivirkninger. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Man trenger vel ikke være i noe forhold for å droppe kondomen, man trenger bare å kjenne den man har sex med. Min personlige mening bare. Selv om du kjenner personen så betyr ikke det at du vet hva han har av sydommer. Det er ikke sikkert han vet det selv en gang. Er vanlig å teste seg når man går inn i et nytt forhold, men tviler på at det samme gjelder for vennesex. EDIT: Skrivefeil. Endret 13. august 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hehe, beste er vel å ikkje tenke så mykje. La instinkta dine gjere sitt Lenke til kommentar
mortania Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hehe.. Her vil jeg bare vise hva du selv har sagt.. Det HOLDER lenge med p pille... osv. Og når jeg sa det med fjortis, så mente jeg ikke at begge måtte være det.. Finnes folk som har seg med eldre personer.. For meg virka det hvertfall som du oppfordret til å ikke bruke det.. Ellers er jeg enig med deg i at man ikke trenger å være i noe forhold, holder med at man er sikker på personen.. Jeg kan vel forsåvidt beklage for at jeg av og til tror at mennesker er oppegående. Det holder lenge med hvilken som helst prevensjon for damer (det fins sinnsykt my rart, lærte om p-skum her om dagen ). Jeg gikk egentlig ut i fra at dette var et forhold, særlig siden sexen ble planlagt. Jeg husker at eksen min planla sex, mens jeg bare hoppet i det. Men hvor bra funker den mot graviditet om den sprekker? Derfor, som jeg har sagt før, er det ikke den eneste løsningen på prevensjon, den bør ikke brukes alene. Leser folk før de svarer egentlig? P-piller og andre prevensjonsmidler har også sine smutthull når det kommer til blant annet uønsket graviditet (p-piller med en graviditesfrekvens pr år på 0.3% ved perfekt bruk, og 8 % ved normal bruk. kilde) For ikke å nevne at kondomet har færrest bivirkninger. Det er ikke alle som tåler kondom heller, og da er andre preparater det eneste gjeldene. Jeg har en venninne som er hyperallergisk mot kondomer, hun får utbrudd over alt, det er veldig lite vakkert. Det er ikke et ENESTE prevensjonsmiddel som er 100% sikkert. Det finnes barn unnfanget med kondom, på pillen, unger født med spiral i hånden etc etc, og amongst them, vil jeg si at en kondom som sprekker (om kvinnen er i nærheten av eggløsning fordi hun IKKE går på annen prevensjon) vil gi oftere graviditet enn to prevensjonsmidler kombinert. Kondom til ONS, annen prevensjon til alt annet. Det er mer praktisk, det er rimeligere, og antall forskjellige prevensjoner og merker gir jenter et mangfold å velge og prøve, for å finne sin rette. Ting jeg kommer på i farten er spiral, hormonspiral (fungerer som en slags angrepille, rare greier) p-piller, p-plaster, p-sprøyte, p-stav, pessar og kvinnelige kondomer (jeg er ikke sikker på hvordan de funker, men jeg har sett en ) Man trenger vel ikke være i noe forhold for å droppe kondomen, man trenger bare å kjenne den man har sex med. Min personlige mening bare. Selv om du kjenner personen så betyr ikke det at du vet hva han har av sydommer. Det er ikke sikkert han vet det selv en gang. Er vanlig å teste seg når man går inn i et nytt forhold, men tviler på at det samme gjelder for vennesex. EDIT: Skrivefeil. Nå tenkte jeg på en du jevnlig har sex med. Jeg har hatt sex med kompiser, og det var praktisk fordi ingen av oss ønsket forhold, vi var trygge på hverandre, og vi hadde bare hverandre. Jeg snakket liksom ikke om å hoppe rundt mellom dem man kjente. Jeg er i hvertfall stor tilhenger av å kjenne den man har sex med, for det er veldig lite koselig å våkne opp med en du ikke er sikker på. Sexen blir og mye bedre ,ed en du føler deg trygg med. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 jada jada Haha, masmas! Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) - Endret 22. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Om det ikke er for sent, bør det og nevnes at alkohol kan gi to forskjellige effekter: Ei kølle som varer jævlig lenge eller kølle som ikke går opp i det heletatt. Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Som så mange andre har spurt om: Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg