Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal ha sex om 3 dager, hjelp!

Paradish

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du trenger vel ikke å gjøre så mye avansert første gangen, husker min første gang, relativt straigt forvard. Gjorde ikke så mye spesielt.

er bare å legge seg og ta litt på hverandre, så går det fremover av seg selv. og hvis en av dere har gjort det en gang før så kan du la personen styre litt. det er egentlig ganske fritt frem til å ta på det du vil og gjøre det du vil, veldig digg :p

lykke til,

btw, det er ikke forbudt å spørre hva den andre personen liker :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Haha. Hold deg unna det.. andre hullet.

Bare go with the flow, prøv å hold god rytme, ikke vits i å prøve noe annet enn misjonærstillingen, masse andre gøye ting å tenke på ;D

Sikkert ikke fantastisk første gangen, men det var en skikkelig rar følelse etterpå husker jeg..

Lenke til kommentar
Lykke til. Doggy og misjonær funker alltid.

Doggy vil jeg fraråde, ihvertfall for "uerfarne", da gutter har det med å digge den stillingen VELDIG og ta litt av :) Livmoren min har fått seg mang en trøkk på grunn av gutters villmanninstiskt :D

Pass på å ikke rote deg bort i 2'rn, da kan det bli litt pinlig og skittent.

Rote seg borti, eller bomme? Ved bomming avbrytes nok akten rimelig raskt, det skjer her og selvom jeg er erfaren med analsex. Rote seg borti er noe man bør spørre om, ved ord eller fakter. Får man nei, så får man nei.

og husk kondom!

Annen, mer nyttig prevensjon? Kondom er ikke verd fem flate øre om det sprekker, det holder lenge med p pille/sprøyte/stav eller hva faen jenter bruker nå for tiden. jeg har brukt p piller i over seks år, så jeg holder meg liksom bare til det letteste :grin:

(Kondom er btw det største nedsiget med sex... Det føles kunstig)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest:P

for guds skyld, ikke snakk nedragende om kondomen.... Greit at du ikke bruker det, men for det første så veit vi ikke hvor gammel denne personen er, eller hvem han/henne skal ha sex med.. Er det kjæresten din og dere er sikre på hverandre er det jo et alternativ å ikke bruke, men om dette er en fjortis som skal møte noen fra nettet er det ikke det beste rådet du kan gi.. Kos deg, men bruk kondom!!!!!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...