Gå til innhold

Maskert kristenekstremist raser mot ateister!

Anbefalte innlegg

En bevæpnet maskert kristen-ekstremist i al-quida stil har ankommet youtube og raser mot ateister og viser en svært truende og forstyrrende adferd...

default.jpg

God loves you -- fail to reciprocate and he will torture you!

Evolution is a lie!!! Where are the unicorn fossils?!?

Christian guide to debating Atheists

The Anti-Christ

Atheists are vile, evil, Satan-worshiping, thieving liars!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett dem, men datt egentlig litt ut da han proklamerte at ateister er djevel dyrkere og snyter på skatten :D

Enda en ignorant idiot som ikke engang tør å stå frem med ansiktet sitt synlig... Blir bare tåpelig selv for de kristne dette, eller kanskje spesielt de kristne, for de blir jo latterliggjort sammen med denne idioten :)

EDIT: Ser at jeg også har blitt lurt... :blush:

Han er ikke kristen i det hele tatt..... der kan du se.. He he

Endret av RWS
Lenke til kommentar
Virker litt for tullete til å være seriøst, men på en annen side er mye av argumentene skremmende lik de du får servert på www.kristenbloggen.no

Det hadde du jammen rett i. Var å kikket litt inne på kristenblogg.no og det første som slo meg var hvor enige de var og hvor utrolig ignorante de klarer å være for alt unntatt, ja, du gjettet det :p, sin egen tro...

Lenge leve ignoransen! er deres store motto tydeligvis....

:)

Lenke til kommentar
Ja jeg tror også det der var meningen å være ironi...

ironi er vell kanskje et feil ord.

Er vell heller en parodi på denne kristen-ekstremisten Glenn Reb, som etter gjentatte trusler fikk sin youtube konto stengt.

...ser ut som den er oppe igjen :love:

http://uk.youtube.com/results?search_query..._type=&aq=f

Jo han er en artig liten hissigpropp som gjør det kristendommen kan best.

http://uk.youtube.com/watch?v=uNexTmKga_o&...feature=related

Lenke til kommentar
Koseleg han kisen var ...

Sikkert koseligere enn han virker som hvis noen faktisk hører etter, og en dag finner ut at han hadde rett. Men måten han forteller det på gir vel heller en trang til opprør enn forståelse.

Hvorfor sier du sånne ting egentlig? Er det for at du skal få muligheten til å se ut som du tror mye hardere eller se mye bedre ut på noen måte i øynene til guden din? Fyren er totalt på viddene, han kan antagelig ikke forklare deg en eneste ting i evolusjons teorien engang og av en eller annen grunn holder jeg slike som ikke kan det for ytterst ignorante og uvitende, for vi VET bedre enn å skylde alt på jesus, guder og ånder og bibeler i dag, er du ikke litt enig i dette selv? Eller har du også blitt en som "ikke tror" på evolusjons teorien fordi gud har fortalt deg det? Du snakker om at ateister angriper dere hele tiden, men vi gjør det ihvertfall på grunnlag av noe, noe du nå ikke gjør. Fyren har ikke peiling på annet enn bibelen og det er mulig at du syntes dette preiket om bibel, gud og jesus er kjempesant og alt det der, men det gjør altså ikke vi andre. Vi krever litt mer sannhetsgehalter enn deg og dine tydeligvis....

Fyren er en dust og du vet det bellicus.... men er seff er du programforpliktet til å forsvare denne ignorante uvitende tosken for han TROR jo på jesus og gud og sånt, rått og uhemmet og uten å sjekke hvor mye vi faktisk har bevis for UTEN å blande inn the king of ignorance, GOD.... men lykke til :)

Lenke til kommentar
Ja folkens hør på Bellicus! Kom dere ned på alle fire å bli frelst av Jesus, ellers sender han deg til helvete!

Det var da en litt bøllete måte å skrive på. :hrm:

Hvorfor sier du sånne ting egentlig?

Sier bare det jeg mener er sant, det må vel være lov? Er selvsagt enig i at å stikke en lang pekefinger i ansiktet på folk og fordømme og true med helvete hvis folk ikke er enig er helt på viddene. Og jeg forsvarer heller ikke dette. Jeg bare sier at han forteller om sannheten, selv om han gjør det på en dårlig måte. Så selv om man måtte mislike denne personen og fremgangsmåtene hans, så betyr det ikke nødvendigvis at det han snakker om er en bløff. Det å snu ryggen til og spotte Gud er noe jeg tror alle vil angre på den dagen vi må stå ansikt til ansikt med han og innse at han hele tiden har ønsket det gode for oss og å gi oss evig liv og en rikdom som overgår alt denne jorden har å by på, men som vi så har sagt nei til.

Lenke til kommentar
Ja folkens hør på Bellicus! Kom dere ned på alle fire å bli frelst av Jesus, ellers sender han deg til helvete!

Det var da en litt bøllete måte å skrive på. :hrm:

Hvorfor sier du sånne ting egentlig?

Sier bare det jeg mener er sant, det må vel være lov? Er selvsagt enig i at å stikke en lang pekefinger i ansiktet på folk og fordømme og true med helvete hvis folk ikke er enig er helt på viddene. Og jeg forsvarer heller ikke dette. Jeg bare sier at han forteller om sannheten, selv om han gjør det på en dårlig måte. Så selv om man måtte mislike denne personen og fremgangsmåtene hans, så betyr det ikke nødvendigvis at det han snakker om er en bløff. Det å snu ryggen til og spotte Gud er noe jeg tror alle vil angre på den dagen vi må stå ansikt til ansikt med han og innse at han hele tiden har ønsket det gode for oss og å gi oss evig liv og en rikdom som overgår alt denne jorden har å by på, men som vi så har sagt nei til.

Og det er her vi er uenige tror jeg... he he

For jeg tror faktisk, ærlig og oppriktig og uten å forestille meg, at det ikke finnes noe "ham" når vi dør, ei heller noe herlighet av noe slag, så akkurat det er jeg ikke redd for. Du er det og tror da automatisk at alle er det, men jeg er ikke redd for å dø.

For meg er dette eventyr og jeg holder det som ytterst, ytterst YTTERST usansynlig at det finnes noen gud og at vi noengang vil finne noen spor etter guder og velger derfor å holde gud utenfor til vi eventuelt en dag finner bevis for dette. Kan være at jeg ikke trenger den trøster som denne guden gir for veldig mange religiøse også, jeg vet om mange som ikke er sterke nok eller ikke kunne tenkt seg å leve uten denne guden, de får komfort av å tro de skal noen steder etter at de dør, men jeg trenger det ikke... Jeg er nemlig sikker på at jeg er død for evig og alltid når jeg dør og har ingen problemer med å innse dette, noe kristne tydeligvis har.

Hvorfor tror en kristen at han/hun er mer verdt enn noe annet på denne jorden lurer jeg på? Og hvorfor tror de at den guden, som skal ha skapt hele det enorme universet vi ser rundt oss, skal ha noen interesse av noen bitte små, totalt ubetydelige skapninger på en bitteliten planet med navn tellus når de lever og når de dør? Og steke de som ikke tror på ham i all evighet? Er over min fatte evne at noen kan få seg til å tro dette når en setter det enorme universet vi er en del av i sammenligning til hvor utrolig små og ubetydelige vi er. Men det er vel det som skille deg og meg. Jeg har innbefattet meg med min skjebne, du lever på en løgn.

Som Bertrand Russel sa det når noen spurte ham hva han ville svare hvis han plutselig og overraskende sto foran gud den dagen han døde: Alt for lite bevis, herr gud, alt for lite bevis....

.. og det er det! Det er alt for mange ting som er MOT en gud og alt for mange bevis for at denne guden din er menneske skapt. Bare det faktum at det har vært tusenvis av guder som var like store som din tilsier at dette er en diger løgn, for ikke å snakke om alle bevisene som foreligger om guds sanne skrift, bibelen! Det lukter svindel lang vei av hele greia og du vil se det du også hvis du hadde tatt av deg jesus brillene. Men men, sånn er ståa. På det punktet blir vi nok aldri enige... med mindre du blir ateist da :p

Endret av RWS
Lenke til kommentar
Jeg har innbefattet meg med min skjebne, du lever på en løgn.

I det minste var jeg ikke så feig at jeg ikke turde å prøve noe før jeg uttalte meg om det. :closedeyes:

Hvordan mener du at man blir modig av å prøve kristendommen? Alle som trodde på julenissen da de var små har i et nøtteskall prøvd kristendommen. De så ikke fnugg av bevis for det, hadde ingen måte å motbevise det på, og levde etter regler som sa at de måtte være snille for å få en viss belønning. Sant?

Lenke til kommentar
Som Bertrand Russel sa det når noen spurte ham hva han ville svare hvis han plutselig og overraskende sto foran gud den dagen han døde: Alt for lite bevis, herr gud, alt for lite bevis....

.. og det er det! Det er alt for mange ting som er MOT en gud og alt for mange bevis for at denne guden din er menneske skapt. Bare det faktum at det har vært tusenvis av guder som var like store som din tilsier at dette er en diger løgn, for ikke å snakke om alle bevisene som foreligger om guds sanne skrift, bibelen! Det lukter svindel lang vei av hele greia og du vil se det du også hvis du hadde tatt av deg jesus brillene. Men men, sånn er ståa. På det punktet blir vi nok aldri enige... med mindre du blir ateist da :p

Det er ingen bevis MOT en gud. Det kan være hinsides din forståelse.

Få av deg "ateist"-brillene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...