Cycl0ps Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Skal ha en mp3 spiller, også er pappa i utlandet og der hadde de en mp3 spiller som heter MamboX! Huh, tenkte jeg sikkert dårlig. Men den har 20 gb kan ta bilder osv.. Men det eneste jeg lurer på er størelsen. Og om det ser ut til å være en bra mp3 spiller. Linken er her: http://www.mambox.com/P353.htm Hva syntes dere?? Burde jeg kjøpe den for 2500kr??? Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Så meget bra ut , ifølge specs på siden. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Ja, det var billig. Halve prisen av for eks. iPod. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 *Har lyst på* Den virket råfet! Men det spørs om kvaliteten er lik bra For 2500,- hadde ihvertfall JEG slått til Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 Nei vet dere hva jeg tor den kommer til å koste like over 2k. Siden det er 16% av det man kjøper i utlandet. Tror jeg skal ha den jeg. Men jeg tenker på størrelsen osv er den mye større enn Creative Zen og ipoden? Jeg lurer også på en ting til er det kamera innebygget eller hvordan fungerer dette? Fatter ikke helt det som står på siden. Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Ser ut til at kameramodul må kjøpes ved siden av. Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 ja jeg så det.. Nå siden det står optional eller noe. Da er vel ikke fjærnkontrollen med heller. Synd! Den var så fin.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå