Gå til innhold

Tipp årets lag i PL


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

van der Sar

Sagna - Vidic - Ferdinand - Evra

Ronaldo - Gerrard - Fabregas - Modric

Torres - Tevez

 

Vurderer sterkt å ta Carrick fremfor Fabregas. Har skikkelig troen på ham. Frister også å ta Malouda med på laget. Han har gjort det bra i Pre-Season, så jeg tror på en mye bedre sesong fra hans side. Vi så jo hvordan han var i Lyon.

Lenke til kommentar
overraskende å se at så mange velger Ronaldo på sitt lag, da det mer eller mindre er en sikker flopp. men jeg vil ikke skape noe debatt, bare synsing fra min side

Alle vet hva Ronaldo står inne for, han er jo i særklasse i PL i form. Jeg tror ikke han helt klarer å følge opp fjoråret, men jeg tror kan vil spille seg inn på årets lag.

Lenke til kommentar

Čech

 

Bosingwa - Carvalho - Terry - Clichy

 

Essien

J. Cole - Gerrard - Lampard - Ronaldo

 

Torres

 

Få nykommere på denne listen (1 - Bosingwa) da jeg ansèr det som lite sannsynlig at noen får en stjernesesong allerede på første forsøk. Listen er naturligvis litt farget av det faktumet at jeg er Chelsea-supporter (var blant annet meget usikker på valget Terry/Ferdinand, men hjertet vant frem til slutt).

 

De to plassene på sentral midtbane/indreløper er også så og si umulig å velge. I tillegg til Gerrard og Lampard så kommer spillere som Deco, Ballack, Fabregas, Mascherano, Barry og Modric. Grunnen til at valget falt på de to er at de er garantister for mål og assists. Det er ingen spillere som har vært så jevne i prestasjonene som Gerrard og Lampard de siste 3-4 årene. England har på papiret verdens beste sentrale midtbane.

 

Venstrebacken var også vanskelig da Clichy og Evra er såpass like i kvalitet og spillestil. Clichy ble foretrukket da han er mer underholdende.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Reina

Sagna - R. Ferdinand - K.Toure - G. Clichy

C. Ronaldo - S. Gerrard - C. Fabregas - L. Modric

F. Torres - D. Drogba

 

 

Keeperplassen: Given, Reina, James, Friedel og Cech er de beste keeperne i PL.

Høyreback: Sagna var fjorårets beste back (stemt av spillerne) så han er outstanding der. Kanskje kan Bosingwa utfordre han?

Midtstopperplassene: Vidic kunne liksågodt vært der, men jeg vurderer Toure som en bedre midtstopper. Carragher kunne kanskje vært her?

Venstreback: Evra blir foretrukket fremfor Clichy på landslaget, men han er ikke en bedre back pga. det. Arsenal er veldig avhengige av han. A. Cole er jo en av verdens beste venstre backer, men jeg tror ikke han klarer å spille bedre enn Clichy (eller Evra) i år.

Høyre ving: Ronaldo er den beste høyrevingen i PL. Enough said.

Sentral midtbane: Gerrard er sammen med Fabregas de beste midtbanespillerne i PL, men de kunne lett ha blitt bytta mot Scholes og Alonso.

Venstre ving: Her hadde jeg store problemer. Hvis Rovers gjør det bra i år, kan det plutselig være Gamsten som står der. Modric er sammen med Nasri de mest spennende signeringene i år.

Spissene: Torres er selvskreven, men jeg tror fortsatt at Drogba har mer å vise. Han har ekstreme kvaliteter som få har, men både v. Persie, Adebayor, Tevez, Rooney og Yakubu kunne vært på lista.

 

Lag representert fra første 11ren: Liverpool (3), Arsenal (3), Man Utd (2), Chelsea (1), Tottenham (1).

 

Lag representert fra lista under (inkl. første 11ren): Man Utd (7), Arsenal (6), Liverpool (4), Chelsea (4), Portsmouth (1), Aston Villa (1), Newcastle (1), Everton (1), Blackburn (1)

Endret av Gaston
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...