Månebaronen Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg kom tilfeldigvis over et kurs som hørtes spennende ut ifm. at jeg søkte etter et grunnleggende nettverkskurs for flere av oss på jobben. Sonans Utdanning har et kurs i Digital Markedsføring og det hørtes litt spennende ut. Jeg har i perioder i mange år hatt lyst til å bytte beite totalt, og da fundert på noe i denne retningen. Hvilke muligheter har man idag for å få jobb med kun et kurs av denne typen? (Skjønner jo at dette høres litt optimistisk ut, men er ikke arbeidsmarkedet ganske stramt for tiden? ...) Jeg har i tillegg del-artium (... var ikke helt på nett på gymnaset gitt..), men jeg har i etterkant videregående utdannelse innen flytekniske fag (gode karakterer ) med fagbrev som flymekaniker (jeg sa jo at jeg ville en helt annen retning ), så da har jeg vel ihvertfall generell studiekompetanse om det betyr noe. Jeg ser ikke at jeg har økonomi eller tid til et eller flere år på skolebenken, men noen kveldskurs kan jeg nok klare økonomisk og administrativt med tanke på barn og jobb ved siden av. Noen som har erfaring med kurs av denne typen som har gitt jobbmuligheter etterpå? Og hvilke forhåpninger til lønn kan man tillate seg å ha? (Kun Drammensområdet som er aktuelt å søke jobb i forresten... Skjønner at dette blir sært, men jeg kan jo drømme! ) Evt. hvilke andre kurs må man ta i tillegg før man kan ha noen forhåpninger om jobb innen dette feltet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå