DannyVice Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hei, Har hatt min Xbox 360 i ca. litt over et år nå. For et halvt år siden merket jeg at spillene Saints Row og Fifa 08 hadde 2 store runde riper over hele cd-platen. Jeg tenkte ikke så mye over det, ble bare kraftig irritert men kjøpte nye. Men, det samme skjedde igjen nå med Orange Box og det nye Fifa spillet, Xboxen står så trygt som den kan stå og den datt ikke eller lignende med noe plate i seg. Derfor er det ekstremt irriterende, hva skal jeg gjøre? Det er uten tvil Xboxen som har ødelagt spillene med store riper, jeg tør ikke spille mer i tilfelle fler spill blir ødelagt. Burde jeg kreve ny konsoll? Men jeg er usikker på om garantien er lenger enn 1 år. All hjelp mottas med stor takk :| Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Ville prøvd med en rense cd først, fås kjøpt i alle elektriske butikker og teleforhandlere. Hvis dette ikke hjelper, lever den inn og krev ny, tror det er 5 års garanti for all elektronisk matreel som fås kjøpt i norge, med mindre den er chippa Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Ville prøvd med en rense cd først, fås kjøpt i alle elektriske butikker og teleforhandlere.Hvis dette ikke hjelper, lever den inn og krev ny, tror det er 5 års garanti for all elektronisk matreel som fås kjøpt i norge, med mindre den er chippa 5 år reklamasjon, 2 års garanti Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Ok Det er inget håp i å rense cdene, har prøvd. Det er gigantisk rund riper som er umulig å få tak i. Men denne Xboxen er kjøpt på Elprice.no, skal jeg bare sende den til dem da. Jeg burde vel kreve erstatning for spillene også. Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Det skal utrolig lite til før Xbox'n lager en helt perfek ripe rundt CD'n. Det skal bare bittelitte gran risting eller flytting mens plata går og så er det skjedd.. Har ødelagt 4 plater pga. det, men jeg skjønte jo ettersom jeg gjorde det selv at det var ikke så mye å gjøre med det. Endret 10. august 2008 av AndreKK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå