JonasBever Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hei jeg kom inn på allmenn, men nå har det seg slik en uke før skolestart at jeg heller vil gå på elektro, hva må jeg gjøre for å få byttet, kan jeg bytte slik at jeg går på elektro fra første dag eller må jeg gå på allmenn et par dager og så snakke med en rådgiver etc å si at jeg ikke liker meg? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Når 2. opptaket er ferdig så burde dette gå greit, men det er vel ikke noe problem at du tar dette med rådgiver første skoledag? På skolen jeg gikk på var det få søkere på elektro, og lavt snitt, så der hadde et sånt bytte vært null problem. Lenke til kommentar
zlazi Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 jeg har hørt at det går ann å bytte skole. men fag er jeg veldig i tvil om. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 jeg har hørt at det går ann å bytte skole. men fag er jeg veldig i tvil om. Hva mener du egentlig? Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Han mener nok hvilken linje. Han har hørt at det går ann å bytte skole. Men linje er han i tvil om. Endret 20. august 2008 av Adidas99 Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Han mener nok hvilken linje. Han har hørt at det går ann å bytte skole. Men linje er han i tvil om. Aha, nå skjønner jeg. Skulle da ikke være noe større problem så tidlig på året. Er jo kun antall plasser det kommer an på, og det er jo ikke sikkert at det er flere plasser i en klasse bare fordi man har begynt samme linje på en annen skole. Lenger ut på året, når man har lært litt, kan kanskje dette ha noe å si. EDIT: Skrivefeil. Endret 20. august 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå