MercedesMotor Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hei, Jeg har brukt en krem som heter 'Basiron' i en stund nå og det hjalp meg ganske mye, men det er fortsatt røde småe prikker på huden som ikke blir borte av 'basiron' og da tror jeg det er hudormer. Jeg er faktisk ganske sikker på at det er hudormer, har brukt basiron i ca. 3 mnd. uten at de småe prikkene blir borte. Det er ikke snakk om veldig mye. Vet du/dere om krem som hjelper mot hudormer? Som kan helst kjøpes uten resept? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Et speil og 2fingrer... hehe Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Gå til legen og få resept på Differin. Var totalt kvisefri i perioden jeg brukte det, men nå har jeg resepten gått ut. Må nesten ta en tur til legen igjen Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Gå til legen og få resept på Differin. Var totalt kvisefri i perioden jeg brukte det, men nå har jeg resepten gått ut. Må nesten ta en tur til legen igjen Aha, tror det er best. Fordi jeg er heller ikke 100% sikker på akkurat hva det er heller. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå