askaget Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Da har jeg etter mye om og men, bestillt meg kamera. Jeg landet på et canon eos 450D. Kjøpte kit fra yaha.no til 4999,- Nå trenger jeg en bag/veske til dette. Noen som har forslag? Det må være en som er lett å ta med seg, og som ser litt stilig ut. Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Personlig liker jeg godt skulderveskene til National Geographic. God byggekvalitet til en billig penge. Eks: http://www.ddmr.no/index.php?page=vis_prod...;ProduktID=3520 Lenke til kommentar
askaget Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Ja den var slettes ikke dum.. Lenke til kommentar
magnuje2 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jonas, har du denne selv? Du vet vel ikke om et 400D med batterigrep får plass oppi der? Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg venter på en litt større veske (NG 2345) som kommer i posten. Så jeg vet nok dessverre lite om plass i disse veskene. Men søk litt på google, det er mange som legger ut bilder og skriver hva de får plass til. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Anbefaler NG2345 som det er plass til litt mer enn bare kittet i. Plass til evt oppgradering + ekstra objektiv, masse minnekort + stæsj Lenke til kommentar
dkjeserud Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Bare ute etter skuldebagger eller er sekk aktuelt og? I så fall vil jeg anbefalle Kata Sensitivity V. Lenke til kommentar
askaget Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Det var skuldervesker jeg tenkte på egentlig ja.. Er det noen som vet om veskene fra Crumpler kommer med innmat for kamera, eller er dette noe man må kjøpe utenom? Hvilken størrelse anbefales på de forskjellige veskene for et kamera med kit objektiv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå