Jarmo Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Noen som vil hjelpe meg med å flasha biosen i kveld ? send pm så får du tlf nr. Har lastet ned av33316.awd versjon. Mvh sikker betaler Ps. må ha gjord jobben før ! . Lenke til kommentar
Rockj Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Det er jo dritt enkelt. Gå til asus sine heimeside. last ned bios-image..(trur du laster ned ei .zip fil kanskje og der skal følge med bios flash tool også, viss ikkje så laster du ned det også.) . last ned boot disk frå www.bootdisk.com og flash..berre pass på du tar rett bios image..enklare er det ikkje og du sparer deg 150 kr ^^ Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 slapp av, du kan flashe i windows. Last ned asus live update: http://www.tweakzone.nl/downloads/bekijk/1589 installer denne, finn fram den nye bios-fila de og flash i vei Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Ikke bli skremt av innlegget mitt om Reprogrammering av feilflashet bios. Det var en feil på hovedkortet fra før. Maskinen klikket av og til under booting, dette skjedde selvføgelig rett etter at biosen min var sletta! Det går vanligvis greit å flashe. Knut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå