*Magnus* Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 BANJO! bare MÅ spille banjo kazooie 1 igjen.. Fy flate for et magisk spill det var. husker favoritt brette(ene)mine, de med alle 4 årstidene digger beveren Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 God nyhet, men blir trist å se (til sammenlikning) hvor langt de har beveget seg fra plattform-konseptet i bk3. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 BANJO! bare MÅ spille banjo kazooie 1 igjen.. Fy flate for et magisk spill det var. husker favoritt brette(ene)mine, de med alle 4 årstidene digger beveren Click Clock Woods og Beavery.. Those were the days, when we weren't all graphics whores. Alle som har meg på vennelista, forvent å se meg takke nei til spillinvitasjoner når jeg loker rundt i Rusty Bucket Bay og redder delfinen.. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 satt og hørte theme musikken fra alle årstidene på youtube...... fy F.. epic... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå