8ball Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Får til å streame det meste av filformater til min PS3 med Tversity nå. Men sliter med mkv filer (får melding om korrupt data). Når jeg prøver å åpne filformatet i Tversity, så åpner det seg bare et vindu i web browseren min?! Hvorfor det egentlig? Bruker Vista Ultimate 64bit, og noen har skrevet et par steder at det ikke er alle codecs som fungere like godt i et 64 bits system. Er det noen av dere som får det til, eventuelt hvordan? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 søk etter mkv2vob på google og konverter filene med det... Jeg gjør det med mine .mkv filer da blir de et annet filformat(mpg hvis jeg husker riktig) og da kan jeg legge de inn på ps3 og spille de av, tror ikke jeg prøvde med tversity men tror nok det også skal gå! Lenke til kommentar
8ball Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Ja det er jeg egentlig klar over. Men nå har det seg slik at jeg har lyst til å kunne streame filene uten å måtte konvertere de først (så sant det er mulig da). Lenke til kommentar
Walts Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Ja det er jeg egentlig klar over. Men nå har det seg slik at jeg har lyst til å kunne streame filene uten å måtte konvertere de først (så sant det er mulig da). det er ikke mulig, fikk kun lyd og ikke bilde sist jeg prøvde. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Går ikke, men det tar kun noen minutter å konvertere til .vob med mkv2vob når jeg prøvde det med en 1,1 GB fil Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Det går. Kvaliteten blir bare dårlig. I tillegg så kan det være en prøvelse og få det til. Merklig forresten at du fikk lyd men ikke bilde. Selv fikk jeg bilde kun med standard codecpakke (k-lite). Og .mkv til .vob på 2-3 min er kun bytting av kontainer (.) og kanskje noe lydmessige forandringer (fra DTS til AC3 f.eks). Ellers så må jeg bare nok en gang få si at jeg har gitt opp ps3 som streamer og gått for en tvix. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå