Gå til innhold

Hjelp til kjøp av Full HD tv 40-50", minst 2 HDMi, skal brukes til Xbox 360 og serier/film fra bærbar.

Anbefalte innlegg

Skal flytte og trenger derfor ny TV/Bærbar pc, har laget en tråd i bærbare maskiner om hjelp til kjøp av den. Jeg har lite peiling på tv, så det jeg vil ha er en LCD/Plasma på 40-50 tommer (50 blir kanskje litt stort på 4-5 meter avstand?). Uansett har jeg lest litt om forskjeller på de to. Leste noe om at stillbilder ikke var bra på plasma-tver, men at problemet var mindre på nyere utgaver? (noe om at stillbilde brant seg inn og laget små forstyrrelser i fargene). Det fikk meg til å helle mot LCD siden jeg sikkert setter spill på pause og gjerne har skrivebordsbakgrunn på etc. Men etter å ha lest noen tråder her så jeg at noen anbefalte plasma for bedre bildekvalitet. Skal også spille litt N64 og ps2 sikkert, men antar at bildet ikke kan bli dårligere enn på de gamle kasse-tvene. :p

Uansett, det jeg vil ha er best mulig 40-50 tommer full HD tv til xbox 360 gaming og serier/film fra bærbar, som koster max 15 000 kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...