Eriqo Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hei! Har litt problemer med Xbox LIVE. HEr om dagen sendte jeg en mail ang. feil E-mail og slette en bruker. (ikke den jeg vanligivis bruker) De svarte og sa jeg måtte være med presis. Nå går det plutselig ikke å koble til Xbox LIVE, og jeg får en beskjed opp som lyder slik: " Your account has been suspended due to a problem with your payment option. Please use different payment option or update your current information in Account Management." Så er det to alternativer å trykke på: "Update profile, og Cancel" Trykker jeg på update profile går den tilbake til Dashboard, slik at jeg kan gå inn på Account management, og der trykker jeg, men da får jeg opp meldingen " You must be signed in to Xbox LIVE to manage your Xbox LIVE membership." MEN JEG FÅR JO IKKE CONNECTED!! SOMEONE HELP ME!!!! ? :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 prøv via xbox.com Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 prøv via xbox.com Hva er det jeg skal prøve??? :S Skjønner ikke en dritt Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Er det det at Membershipet mitt er gått ut? :S Lenke til kommentar
feet Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Er det det at Membershipet mitt er gått ut? :S http://www.xbox.com/nb-NO/support/contact/ Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Btw. du får ikke vite noe uten å ha de fire siste sifrene i kreditkort nummeret eller hemmeligt spørsmålet. (Sliter med det samme) EDIT: Gå inn via https://billing.microsoft.com og betall der, så er du ikke stengt ute lengre, er bare midlertidigt 'bannet' pga. at betalings måten ikke funket slik den skulle. =) Endret 11. august 2008 av CissaM Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Takker for svar! Fikset det nå.. Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Får virkelig håpe Microsoft fikser det betalings systemet sitt på neste update! Skal da for faen ikke være så slitsomt at man må drive å ringe rundt i år 2008 om man vil kansellere ett abonnement. Husker jeg også sleit engang da Vista kortet mitt hadde gått ut på dato, plutselig fikk jeg noen meldinger slik du som får nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå