dfw Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg får stadig melding om at det ikke er noe mer plass på c: men etter som jeg sjekker er det ingen mapper eller store filer der:S Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det er en del skjulte mapper og filer du ikke normalt "ser" i utforsker . Er det XP eller Vista ? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det kan være systemgjenoppretting som har spist opp plassen med sine backupfiler. Prøv å deaktiver systemgjenoppretting, for så å aktivere den. (Opprett evt. et nytt gjenopprettingspunkt etterpå!) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det kan være systemgjenoppretting som har spist opp plassen med sine backupfiler.Prøv å deaktiver systemgjenoppretting, for så å aktivere den. (Opprett evt. et nytt gjenopprettingspunkt etterpå!) Det er bare en kortsiktig løsning. Derfor jeg bla spør om det er XP eller Vista slik at vi kan hjelpe han med å redusere reservasjonen for shadow copies og restore points. Det er ulik prosedyre på dette i XP kontra Vista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå