Barry White Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Hei! Jeg har to problem jeg har googlet litt nå uten å komme til en snarlig løsning: 1) Firefox later ikke til å være på Norsk, dvs. det står "File - Edit - View... etc." I toppen av Firefox. Jeg har lest flere steder at løsningen på det er å sette Norsk som defaultspråk under System - Administrasjon - Language Support, uten at det fungerer for meg. Noen tips her? 2) Lyd på Flashvideoer etc. Når jeg f.eks. skal se en video i YouTube får jeg bildet opp, men ikke lyden! Tips? (Edit: installerte Opera nå og etter at jeg hadde lagt flashpluginsaken i ei operamappe så funka alt der, men fremdeles ikke i firefox. Flashlyd funker også på radionorge.fm i Firefox) All hjelp mottas med takk! EDIT 2: Fikk Norsk meny etter jeg fjerna firefox, og la det inn på nytt. virker som jeg løste alt selv med litt knoting Endret 10. august 2008 av Barry White Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Huff, nå blir det bare rot... hørte en plass at å installere flash10 skulle fikse biffen, og gjorde det... nå fungerer verken lyden i firefox eller opera på flash Edit: Merkelig, etter jeg fjerna pakkene libflashsupport og flashplugin-nonfree fungerer det i både Firefox og Opera! mulig det ble krasj fordi jeg manuelt installerte flash fra adobe sine hjemmesider? Men det gjorde jeg fordi lyden ikke funka! Om noen kan gi meg noen forklaringer her hadde det vært digg! Og PS: Jeg trenger fortsatt hjelp med problem 1 i innlegget over.. Endret 10. august 2008 av Barry White Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå