Major Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 gjør det noe om man har fullført førstegngstjenesten, når man søke som lærling innen forsvaret. tenker på ikt-servicfag lærling. ( ikt-driftsfag ) Får man høyere lønn det første året da? Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Vet ikke hvordan det er hvis man allerede har fullført førstegangstjenesten. Går jo ann å gå inn som sivil lærling, eller LB (lærling befal). Tar man LB, så får man befalsutdanning og generell studiekompetanse samtidig. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Lærling innen IKT-driftsfag kan vel ikke kombineres med befalsutdanning. Fikk i hvertfall jeg beskjed om at ikke var mulig da jeg søkte. Man kan ta GBU etter endt lærlingtid dog. Hehe, Er nok Espen og Potter ja. har ingen som heter Potter, men har en som ligner Woot?! Er lærling sammen med en espen og en potter, og jeg går vel for mange under navnet "Frøken Andersen". Reveal your name! hm, 2. års lærling du også eller? Var du på HVUV 0707? Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Var der august-september i fjor ja. Tropp 4. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Fant ut det ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå