varebil Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Maskinen "skrur" seg av altfor ofte når jeg prøver kjøre noe tunge applikasjoner. Loading i spill etc. Skjermen blir svart, mens maskinen surrer vidre, og etter en stund må jeg bare skrur av power bryteren. Den er speiselt ille på LAN. Noen som har hatt det samme problemet ? HK Chanitech Apogee CPU XP 1900+ OS XP Pro RAM Kingston 512 DDR-333 Skjermkort GF4 TI 4200 Lenke til kommentar
Lef Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Gå inn i kontrollpanel --> system --> advanced --> startup and recovery --> settings og ta bort avkryssingen for automatically restart. På den måten skal du få opp en feilmelding (blåskjerm) som kanskje kan si deg hva dette skyldes. Du kan jo melde tilbake når du har fått feilmeldingen :-) Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 har samme problem på mett MSI KT4V. starte på nytt med tungt harddiskarbeid. skyldes en I/O crc ERROR. ska flashe biosen så skal det fikses. du burd prøve det du og Lenke til kommentar
Frustrert Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Når du sier at den slår seg av i tunge laster og spesielt på lan, så er det første jeg tenker på varme. Lenke til kommentar
varebil Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 men cpu holder 45 grader Lenke til kommentar
Kristian S Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 men cpu holder 45 grader Jeg tipper på for høy temperatur på skjermkort. Du kan jo sjekke med ved å kjenne på det når pc'n henger seg. Hvis det er så varmt at du ikke kan holde så altfor lenge, burde du vurdere ny kjøleløsning til skjermkortet..... Lenke til kommentar
varebil Skrevet 14. april 2003 Forfatter Del Skrevet 14. april 2003 det virker som den går inn i en slags dvalemodus ellerno. Skjermen blir svart, og power lampa på skjermen blinker..alle viftene stopper, men alle lysens lyser (power lampe, HDD lampe osv..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå