Nervetattoo Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 My city screams. Se videoen Lenke til kommentar
f9z Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Denne traileren har nå vel vært ute en stund da. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Nå har jeg aldri hørt eller lest The spirit, men virket det ikke vanvittig likt Sin city? Hele utformingen av traileren med tanke på font, fargevalg og effekter? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jo. Men tegneserien The Spirit ligner ikke noe særlig på Sin City, så fansen er temmelig skeptisk. Selv har jeg vært lite borti den, men dette virker nå heller middels uansett. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Det så ikke akkurat så spennede ut egentlig Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 What? Hvordan ser det ikke spennende ut?! At den skal toppe TDK tror vel ingen, men mitt tips er at den blir på høyde med Sin City faktisk. Langt ifra en vanlig trailer, men magefølelsen min sier at dette vil bli en glimrende film, og magefølelsen min tar sjelden feil Jeg vil vel si at også denne traileren, den første, er mer en teaser-film. Skal gå vågalt ut og tippe at dette blir et gjennombrudd for Miller som regissør. Så får jeg heller brenne meg om filmen skulle suge. Et annet moment er at tegneserier er et totalt annet medie enn film. Selv om det er flust av adapsjoner (Igjen, TDK f.eks) så er det ingen som klarer å fange magien i tegnserieformatet - et format som for meg er det mest genuine og perfekte, overlegent både bok og film - mens utfra denne traileren ser det faktisk ut til at Miller kan komme enda nærmere enn noen andre har gjort før. Tviler ikke et sekund på at omtrent alle vil være uenig med meg på det punktet forøvrig. Uansett så gleder i alle fall jeg meg til "The Spirit". Men jeg forventer ingen blockbuster, som seg hør og bør for en filmatisering av tegneserien med samme navn. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Stemmer det at den ikke kommer til Norge før 30. januar? Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Det stemmer nok! Endret 13. august 2008 av Feltherre Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg gleder meg bare mer og mer jeg. Selv om masken kanskje var litt ... snasken. Lenke til kommentar
C-3PO Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Minner meg om noe dårlig, kunne droppet den karen som faller ut av munnen hennes. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Arg. Jeg trodde det ville bli noe bra som Sin City, men utfra traileren ser denne filmen dritdårlig ut Skal nok se den uanskvett... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Minner meg om noe dårlig, kunne droppet den karen som faller ut av munnen hennes. Hvorfor? Lenke til kommentar
cc Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Nå har jeg aldri hørt eller lest The spirit, men virket det ikke vanvittig likt Sin city? Hele utformingen av traileren med tanke på font, fargevalg og effekter? Nei, dette synes jeg også er veldig rart - dette likner mer på Sin City-seriene enn de faktiske The Spirit-seriene. Det kan jo være Miller likte uttrykket i Sin City-filmen(e) såpass godt at han ville bruke det her også, men må nok si at det minner mer om en annenrangs kopi. Med det sagt, hadde jeg sett denne traileren før Sin City ble laget, ville jeg nok synes det virket som en tøff actionfilm med herlig grafisk uttrykk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg