papilio Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Er ute etter en ny tlf og tenkte retningen en smartphone med WiFi. Det jeg er ute etter er å komme meg på nett. Sjekke email web (gmail) og kunne sende filer over web som bilder, dokumenter osv. Kunne skrive dokumenter. Jeg er ofte ute å reiser og er avhengig av å ha disse mulighetene til å sende over web som f.eks tjenesten til *popfax.com*. Slippe å ha med seg en laptop eller lete etter en Internet Cafè. Er mye rundt i europa (øst). Windows Mobile eller Symbian/UIQ ? Takker Hilsen Dag Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Slik du forklarer så høres det ut som du trenger en mobil til jobben, og da vil jeg anbefale deg og se på E serien til Nokia, f.eks Nokia E71, har ikke fått prøvd den mer enn et par uker, men var godt fornøyd med den. Den har det meste av teknologi. Og den har fulltastatur, noe som er greit vist du skal bruke den til mail. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) *** Trådstarter har ikke fulgt anmodningen. Tråden stenges! *** Endret 25. august 2008 av Patience Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg