gimmestitches Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg prøver å få konvertert .avi til .mpeg4 eller h.264 for å overføre til min iPhone. Jeg bruker Vista, og har prøvd utrolig mange forskjellige programmer til å gjøre dette (Videora, DVD Catalyst Free osv), men samme problemet dukker opp hver gang. Som oftest får jeg feilmeldingen "ffmpeg.exe har sluttet å virke" og hele prosessen avsluttes. Andre ganger får jeg en feilmelding fra programmet, og det avsluttes. Siste variant er at konverteringen er ferdig på et blunk, og jeg sitter igjen med en uferdig og ubrukelig fil. Jeg antar at alt dette kommer fra det samme problemet, og jeg mistenker ffmpeg.exe er synderen. Men hva kan jeg gjøre? Har googla masse, men ikke funnet en løsning! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Har du prøvd å reinnstallere Videora? Reboot? Systemgjennoppretting til en tid det virket som det skal? Lenke til kommentar
gimmestitches Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Reinstallering og reboot er gjennomført flere ganger, uten hell. Dette problemet har vart en stund, så har ikke en systemgjennoppretning til det. Det rare er at det samme problemet dukker opp på alle video-konverteringsprogrammene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå