Gå til innhold

Rimelig synth som gjer det eg vil?

cobolt18

Anbefalte innlegg

Eg vurderer å kjøpa meg ein synth, og er relativt fersk på området. Eg har spelt piano/orgel i snart 20 år, og hadde i ei årrekkje eit keyboard (Technics KN220), og eit elektrisk piano som eg kobla til PCen via midikabel. Men el-pianoet med sine 7 lydar blei kjedelig i lengden, så det har eg solgt. Det eg er interessert i er ein slags synth som ikkje er for dyr.

Eit billig alternativ ser eg er Roland Juno-D til 4900. Nokon som veit om lyden på denne er eit par nivå høgare enn keyboard-lyd? Ein annan ting som hadde vore kjekt; eg har ein del lydar liggjande på pcen (wav-filer og mp3). Går det an å overføra desse frå pcen til synthen og bruka det i mine eigne komposisjonar? Eller må ein opp i ein høgare prisklasse då? Det eg har lyst å laga er elektronika eller ambient-type musikk, viss det gir meining.

Takk for hjelp!

Mvh. Øystein

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg tok ein grundig kikk på desse to modellene du tilrår, og dei virkar fantastiske. Heilt til eg såg at dei kostar både 12 og 15 store grøne lappar. Det kan vera sannsynleg at me har to ulike omgrep av kva rimeleg vil seia?

Tilbake til utgangspunktet, så er det eg har råd til å vurdera heilt i nederste prisskala, type 4900 kroner dyre Roland Juno-D. Eg har kikka litt på han, og han virkar jo ikkje på langt nær så fantastisk som Nord Lead. Men kanskje han kan gjera jobben likevel? Nokon som veit om det er mogeleg å overføra samples frå pcen og bruka dei på denne synthen? Erfaringar elles?

Lenke til kommentar

Jeg bruker den der i et band jeg er vikar i, får ikke helt fot for den altså. Unødvendig mye tullelyder, klang på alle, litt sånn plastikklyd. Det kan jo legges til at jeg for det meste bruker orgel og pianolyder, så kan hende den faller bedre i smak for electronikabruk. SYnes også det er pain in the ass å redigere lyder. Man må laaangt inn i en meny for å skru av(eller på) reverben.

Men om det finnes noe annet som er ok i den prisklassen vet jeg ikke.

Edit: ser nå at det er JUNO-G vi bruker, den er litt dyrere. så kanskje juno D er ok.

ELlers har roland flere synther i den prisklassen, ta en titt på www.marios.no f eks.

Ellers har du jo micro-korgen da. Yamaha har noen i den prisklassen, de er vel ok, bare styr unna de dansebandkeyboardene med innebygde høytalere og slikt

Lenke til kommentar

Eg veit ikkje om det er lov å reklamere for slikt her på forumet, men eg har ihvertfall ein pent brukt Alesis Fusion 6HD til salgs for 7000 kroner om du skulle vere interessert. Den er ein god del klassar over Juno-D på alle områder! [/selgermodus] :!:

Når det så gjeld sampling, så er ikkje Juno-D kapabel. Det er berre Juno-G som kan dette!

Om du må halde deg på rundt 5000 kroner vil eg heller anbefale deg å kjøpe ein brukt synth, f. eks. ein Korg Triton eller noko tilsvarande . Du får mykje meir for pengane då! Det du også kunne ha gjort var f. eks å kjøpe ein Tr, Fantom eller Motif rack og kople til via MIDI på pianoet ditt. (Motif-rackane har ikkje sampling)

Men eg forstår så godt om du ikkje vil dette, er ingen rack-person sjølv. Er jo kjekkare med knappar å trykkje på og potmeter som ein kan skru på in real time! :)

Lenke til kommentar
Eg tok ein grundig kikk på desse to modellene du tilrår, og dei virkar fantastiske. Heilt til eg såg at dei kostar både 12 og 15 store grøne lappar. Det kan vera sannsynleg at me har to ulike omgrep av kva rimeleg vil seia?

Tilbake til utgangspunktet, så er det eg har råd til å vurdera heilt i nederste prisskala, type 4900 kroner dyre Roland Juno-D. Eg har kikka litt på han, og han virkar jo ikkje på langt nær så fantastisk som Nord Lead. Men kanskje han kan gjera jobben likevel? Nokon som veit om det er mogeleg å overføra samples frå pcen og bruka dei på denne synthen? Erfaringar elles?

De er ikke akkuratt rimelige, men du får jo hva du betaler for. ;)

Hvis du kikker litt etter på bruktmarkedet kan du få de til fine priser. Keyboardisten i bandet kjøpte seg en Nord Lead 2 til 5000, som var helt strøken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...