Sewero Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Mener den gikk på Tvnorge, kan hende det var en film også men husker det som en serie. Serien handlet om 3 personer som hadde ett helt arsenal med biler, Eva Mendes trur jeg at var med i filmen som en av disse 3 personene. Mer husker jeg ikke nå dessverre. Endret 19. september 2008 av Blink-182 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Ikke Fastlane du snakker om? Eva Mendez tror jeg har spilt å få kjente serier btw, så det er nok ikke henne. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Ligner veldig, takker vis det er denne. Skal se snart om det er den:) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 http://www.imdb.com/title/tt0320000/ Likte selv serien veldig godt. Men de ble kanselert da serien ble for dyr. Birger Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Vil bare si kjempe takk til Mahavishnu for at du fant serien Det var den. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 fastlane ja, var en bra serie det. Husker godt serien, masse fine damer og spesielt biler og motorsykkler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå