Shubs Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Heisann! Jeg har vurdert denne maskinen stund nå, men finner ingen erfaringer noe sted, er det noen som har kjøpt, sett, lest noe om denne ? Har stort sett hatt Dell maskiner de siste årene, med ett unntak av en HP (aldri igjen) og vet ikke om det er "trygt" å kjøpe en byggepc fra et mindre selskap Endret 10. august 2008 av Shubs Lenke til kommentar
Shubs Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 lurer på det samme:P Jeg har snakket litt med multicom og fikk inntrykk av at de ikke har hatt maskinen før i går. Så det kan jo være at ingen har den rett og slett? Lenke til kommentar
Finholt Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Bumper denne siden jeg vurderer denne med 1680x1050 skjerm, samt M740 (og et par til), som ut i fra spesifikasjonene er ganske like bortsett fra fysisk størrelse, vekt og skjermoppløsningen. Noen som har erfaring med denne enda? Gjerne info om det vanlige ifm en student pc, støy, varme, osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå