Gå til innhold

SW: Force Unleashed Demo 14.Aug!

_KroSjefen_

Anbefalte innlegg

Demoen gav en fin smakebit på spillet, men det var ikke akkurat God of War kvalitet på gameplayet. Hadde ikke akkurat forventet det, men spillet har jo blitt hypet en god del så vidt jeg vet...

Men uansett håper jeg at spillet er variert nok og har en god historie. Spillet fikk forøvrig "bare" 7,5 på OXM, så tror dette blir et greit nok spill. Blir nok et kjøp på grunn av en liten spilltørke.

har hele spillet blitt review nesten 1 måned før release? link? :o

tviler, det er nok bare demoen. HÅPER jeg, hehe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Demoen gav en fin smakebit på spillet, men det var ikke akkurat God of War kvalitet på gameplayet. Hadde ikke akkurat forventet det, men spillet har jo blitt hypet en god del så vidt jeg vet...

Men uansett håper jeg at spillet er variert nok og har en god historie. Spillet fikk forøvrig "bare" 7,5 på OXM, så tror dette blir et greit nok spill. Blir nok et kjøp på grunn av en liten spilltørke.

har hele spillet blitt review nesten 1 måned før release? link? :o

tviler, det er nok bare demoen. HÅPER jeg, hehe.

Her er link til review SW - TFU Review

Jeg har aldri hatt noe serlig tro til dette spillet og etter å ha prøvd demoen er jeg ikke mer overbevist. Det hele minner meg på en måte om star wars obi wan spillet og vi vet alle hvor dårlig det var. Hadde hvertfall håpet på at lightsaberen skulle fungere som et lightsaber og ikke som et baseball bat. for det var følelsen av at jeg slo på folkene med en klubbe jeg satt igjen med.

Nei tror jeg skiper dette spillet og installerer hele jedi knight serien. du får ikke større star wars spilloplevelse en JK dark forces 2 og jedi outcast spør du meg.... Kyle Katarn FTW!

Endret av lando calrissian
Lenke til kommentar

Har spilt demoen sikkert 15 ganger nå og det blir bare bedre å bedre. Først ble jeg utrolig skuffet over hvor vanskelig det var å bruke the force. Syntes animasjonene var stive (er forsåvidt fortsatt det) og at det var klønete styring. Men etter å ha faktisk lært å bruke det ordentlig så ble det mye bedre! :)

Men det er fortsatt litt trasig dette med styringen på hva man faktisk skal plukke opp osv. Dette burde de ha gjort på en litt annen måte synes jeg. Det skulle vært mulig å plukke opp flere ting samtidig. Bare dét alene ville fjernet det idiotiske med at man plukker opp en metallboks istedet for en storm trooper som står og skyter på deg lissom. Blir litt teit. Men, veldig herlig å bruke the force! :) Skulle gjerne sett DMM og Euphoria bli brukt enda mer men.. Spesielt DMM.

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd spillet selv, bare sett en del videoer. Men jeg får virkelig følelsen av at det kanskje er godt og "nytt" i starten, men etterhvert så blir man vanvittig lei av å gjøre det samme om og om igjen bare i en annen setting. Synes nesten at det ser litt repeterende ut bare i fra de filmene som har blitt vist. På en måte. :p

Lenke til kommentar

Litt sein til demofesten her.. men men.

Skal kjøpe meg dette spillet fordi jeg digger Star-wars spill. På den annen side overbeviste ikke demoen i det hele tatt. UTROLIG rævva kamera, ganske ekkel styring osv osv Etter man har spilt God of War blir "kameraføring" som dette rett og slett utdatert og burde vært på spillhistoriens skraphaug. Men hva er det jeg babler om.... Man kan bøye stålbjelker og kicke mengder med ass og man er OND ! OOOONNNNDD!!! Herlig. Dette kjøper jeg. Blir bra popcornspill dette.

Lenke til kommentar
Har ikke prøvd spillet selv, bare sett en del videoer. Men jeg får virkelig følelsen av at det kanskje er godt og "nytt" i starten, men etterhvert så blir man vanvittig lei av å gjøre det samme om og om igjen bare i en annen setting. Synes nesten at det ser litt repeterende ut bare i fra de filmene som har blitt vist. På en måte. :p

finnes det er hack & slash spill hvor du ikke gjøre det samme "noen få" ganger i løpet av spillet? :p

story, bossfights og setting har mye å si. Starwars universet har enormt potensiale for alle tre.

det kan bli bedre enn god of war, eller det kan bli helt greit:) gjenstår å se:)

Lenke til kommentar
God of War spillene. Det er også hack and slash men det er så variert at man ikke går lei. Er ufattelig mange komboer og man kan være kreativ. Noe man ikke kan med saberen i Force Unleashed. Tror jeg teller hele 3 moves eller noe sånt med saberen. Skuffende.

Forhåpentligvis er det nok en del mer valg i hele spillet ;) Se etter f.eks. på traileren etter du har runnet demoen. :)

Lenke til kommentar

mener de sa i et intervju at saber attacks skulle virke likt som i Devil may cry. Dvs, forskjellige komboer etter hvor fort man trykker inn knappen. DMC har vel 7-9?(something) komboer på 1 knapp eller noe. om man i tillegg kan kombinere disse med 3 forskjellige ligtning attacks og 3 forskjellige push attacks så blir det fort mye å velge i:)

ser også ut som han gjør et slags "slengetriks" i filmen etter demoen. Jeg savnet noe annet enn vanlige slag når man kommer nærme folk i demoen.

I en av de nyere gameplay videoene ser man også at man kan dodge noe man ikke kan i demoen trur jeg.

Lenke til kommentar

wuuh, har spilt fullversjonen nå:D

dere som digga demoen kommer til å elske spillet. (har kun spilt intromapet og hele demo mapet da.) Det var ganske mye større en demoen for å si det sånn:p

Man starter med en del mindre skills enn i demoen men man lvler i greit tempo og er man litt tøff finner man mange powerups også.

lvl funker greit man får 3 saker. 1 force, 1 combo og en tallent. man kan også finne disse i sånne jedi holocrons(stavafeil). koster alt fra 1-4 points å unlocke nye skills. mange er også låste til senere ut i spillet.

Man kan også mekke på lightsabern sin ser det ut som.. men til nå har jeg bare funnet 1 sak som gjør at jeg kan bytte farge til gul.

det er også bonus objectivs pr mission.

første inntrykket er sinnsykt bra så langt:)

Lenke til kommentar
wuuh, har spilt fullversjonen nå:D

dere som digga demoen kommer til å elske spillet. (har kun spilt intromapet og hele demo mapet da.) Det var ganske mye større en demoen for å si det sånn:p

Man starter med en del mindre skills enn i demoen men man lvler i greit tempo og er man litt tøff finner man mange powerups også.

lvl funker greit man får 3 saker. 1 force, 1 combo og en tallent. man kan også finne disse i sånne jedi holocrons(stavafeil). koster alt fra 1-4 points å unlocke nye skills. mange er også låste til senere ut i spillet.

Man kan også mekke på lightsabern sin ser det ut som.. men til nå har jeg bare funnet 1 sak som gjør at jeg kan bytte farge til gul.

det er også bonus objectivs pr mission.

første inntrykket er sinnsykt bra så langt:)

Har dere fått inn spillet på absoluttspill.no, siden du har fått testet det allerede :p? Tror jeg snart må legge inn en bestilling på spillet, kommer egentlig ikke så mye annet spennende denne måneden!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...