Avean Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Faen gleder meg til jeg kommer hjem fra jobb. Ingen som er misfornøyd altså ? Spillet ble ikke hack and slash og animasjonene gikk ikke for fort ? Var det jeg fryktet mest men virker som folk er fornøyd. Men folk er jo fornøyd med WoW også så jeg blir litt spektisk :o Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Eineste som skuffet meg var at det ikkje var mulig å kappe av armer og bein. Men fy flate eg gleder meg til lansering, filmen etter demoen førte til ståpels på meg gang på gang Håper på ein knallbra historie med herlige twister! Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 hehe,starwars har jo aldri vært blod og gørr. avkapping og sånn. bortsett fra en hånd her og der:P menne savner "slengetriks" altså kan jo løfte og kaste alt man ser. men hadde ikke skada med noen kule grabs imo. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Sannt nok Men føles litt feil å bruke sabelen på folk..og ingenting skjer. Men dette er småtteri for totalopplevelsen:wee: Lenke til kommentar
Avean Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Altså det å Force Grippe en Tie Fighter holy moly. Da fikk jeg frysninger. Det var rett og slett sykt, da følte man virkelig kor kraftig man var. Skulle egentlig løfte en liten eske men targeta feil tydeligvis og tok en Tie Fighter istedet :o Selve saber fightinga er jo hack and slash som jeg ante, men force tingen er altfor tøff til å la det ødelegge. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Veit ikke helt jeg. Lasta ned demoen og prøvde. Spilte vel et kvarter før jeg rundet av, og føler ikke helt trangen til å spille mer. Hadde forventet noe mer enn det her. Force-kreftene funket jo greit, men blir litt kjedelig etter hvert. Lyssverdet skuffet ganske mye. Men det var bossfighten mot den AT-AT'n som skuffet mest. Føltes ikke som at jeg gjorde noe spesiellt. Fysikken var grei nok, men måtte le av to stormtroopers som døde akkurat samtidig og hadde akkurat samme animasjonen, like ved hverandre. Jeg er ikke imponert. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Det kan bare være to Sith om gangen, de er tatt av Darth Sidious (the Emporer) og Darth Vader. Så det betyr at guttungen er en Dark Jedi (Sith in training, til Vader dreper the emporer og tar hans plass. Da kan guttungen bli en Sith). Bare sånn at vi har det ute av veien Så han kan ikke kalles en Sith, men over til demoen. Jeg ble skikkelig skuffa første gangen jeg spillte, men fortsatt så spilte jeg gjennom engang til og oi, da ble det plutselig bedre, så neste gang jeg spillte det så ble det enda bedre igjen. Etterhvert som jeg lærte triksa og å bruke force grip skikkelig så ble plutselig skikkelig fett! Syns gameplayet var ganske bra og morsomt, så det + bra historie må ivertfall få en 8 hos gamer.no Noe komisk og morsomt, force grip en soldat og begynn å smakk han mot veggene i en trang korridor. Kult å drepe dem på den måten Lenke til kommentar
Avean Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Ja jeg ble helt frelst ihvertfall. Når du kommer i uteområdet i Tie Fighter hangaren kan du faktisk ta tak i stålbjelker og bøye de ! Jævlig deilig maktfølelse dette spillet gir. Løfter svære fly over hodet ditt og bøyer stålbjelker med tankene Har spilt demoen 4 gang allerede, klør etter å starte på nytt igjen. Er jo aldri det samme pga store friheten med gameplayet. Lenke til kommentar
Mhy Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Fantastisk demo, skal kjøpes på releasedagen ja Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Ikke fantastisk, men lovende. Følte ikke gameplayet var så tilfredsstillende - fyre lås med lyn og hogge ned fienden ble litt "crazy". Det ble litt hack-n-slash-følelse av det, da jeg ikke følte jeg trengte å tenke på hva jeg burde gjøre. Bare trykke.. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Jeg er enig i alt Avean sier Demoen er konge, du føler virkelig att du bruker Force på gjenstander og folkene rundt deg. Ser jævla mye fram til jeg får spillet i posten rundt den 19.september!! Endret 22. august 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
aspic Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Faen, eg treng seriøst nett. Gleder meg sjukt til dette spelet. Når er release? =) Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) RT+X er morro Edit: Lagt merke til noe negativt: Tie fighterne kjører kun rundt og rundt i faste baner. I tillegg skyter de som om det skulle ha hvert noen der. Blir bedre spill hvis de får noe kunstig inntelligens på fighterene også. "spoiler" Morro å bøye stålstenger foran fighterne, men hadde vært enda morsommere hvis de så det og prøvde å svinge unna istedetfor at alle kjører inn i dem på rekke og rad. Endret 23. august 2008 av -Zeitgeist- Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Faen, eg treng seriøst nett. Gleder meg sjukt til dette spelet. Når er release? =) 19.september er dagen Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Demoen gav en fin smakebit på spillet, men det var ikke akkurat God of War kvalitet på gameplayet. Hadde ikke akkurat forventet det, men spillet har jo blitt hypet en god del så vidt jeg vet... Men uansett håper jeg at spillet er variert nok og har en god historie. Spillet fikk forøvrig "bare" 7,5 på OXM, så tror dette blir et greit nok spill. Blir nok et kjøp på grunn av en liten spilltørke. Endret 23. august 2008 av SirKenneth89 Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Prøvde demoen nå. Veldig bra laget, men det er nok ikke helt min type spill. Så det blir nok ikke kjøp for min del. Men for de som liker sjangeren burde det bli noe av det grommeste på markede. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Demoen var helt fantastisk. Jeg blir uten tvil å kjøpe dette spillet! Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Demoen var helt fantastisk. Jeg blir uten tvil å kjøpe dette spillet! Me too, har rundet den 5 ganger - inkludert høyeste vanskelighetsgrad Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Ja, jeg skal spille den for sjette gangen i morgen. Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Demoen gav en fin smakebit på spillet, men det var ikke akkurat God of War kvalitet på gameplayet. Hadde ikke akkurat forventet det, men spillet har jo blitt hypet en god del så vidt jeg vet... Men uansett håper jeg at spillet er variert nok og har en god historie. Spillet fikk forøvrig "bare" 7,5 på OXM, så tror dette blir et greit nok spill. Blir nok et kjøp på grunn av en liten spilltørke. har hele spillet blitt review nesten 1 måned før release? link? :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå