marud Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Skulle laste ned i dag, med det var ikke på PS Store. Det har tilogmed stått på nettet at det var idag demoen skulle komme til PS3, men den var ikke på den amerikanske eller norske storen. WTF?? Lenke til kommentar
marud Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Endelig fått lastet ned demoen og det var virkelig verdt det. Nå er den altså offisielt på PS Store så dere som har ventet på den i hele dag sånn som meg ( Kom hjem etter skolen i forferdelse over at demoen ikke hadde kommet ut, men nå er det heldigvis ok) Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Ja, kan dere si mer om spillet? Bilder osv? Lenke til kommentar
krillee Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Endelig fått lastet ned demoen og det var virkelig verdt det. Nå er den altså offisielt på PS Store så dere som har ventet på den i hele dag sånn som meg ( Kom hjem etter skolen i forferdelse over at demoen ikke hadde kommet ut, men nå er det heldigvis ok) ah, også rett etter jeg hadde slått den av jaja får fyre den opp igjen, for denne demoen gleder jeg meg virkelig til å prøve Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 En herlig demo Kort men fikk virkelig vist fram gameplayet, og jeg har ikke fått mindre lyst på spillet for å si det sånn May the force be with you.. Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Dritbra demo litt kort, men gjør ingenting. haha, digga at man kan bruke grip på tie fighere og kaste dem på folk Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Ufattelig bra demo eg gleder meg til å spille den igjen og lurer på om eg må legge inn en forhåndsbestilling her Lenke til kommentar
sykkopat Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 er en stor starwars fan og har gledet meg til spillet lenge.demoen var utrulig bra,kommer til og forhandsbestille spillet. Lenke til kommentar
Aequitas26 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 I love tha dark force!! Dette spelet blir nice!! Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 En Jedi? Jada..... En ond "Jedi" da Gikk litt fort i svingen. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Da bestiller og betaler jeg idag Fable 2 og Star Wars Force Unleashed Viss det er noen som kommer å skriver stygt om demoen, kan være pcfolkene som er veldig lei seg siden det ikke kom som gratisvare til dem enda, det spillet og hadde blitt lasta ned fra diverse fildelingsider da spillet er singleplayer!! Endret 22. august 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 En Jedi? Jada..... En ond "Jedi" da Gikk litt fort i svingen. Også kjent som en Sith? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Har ennå ikke mistet håpet på en PC-utgave av Force Unleashed, til tross for at Lucas Arts har sagt at det definitivt ikke blir å komme til PC. Det kan hende at de kjører et opplegg alà det Rockstar gjorde med GTA-serien for å hindre mest mulig piratkopier fra PC-piratene, og for å melke mest mulig penger ut av spillkonsollene først. Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 En Jedi? Jada..... En ond "Jedi" da Gikk litt fort i svingen. Også kjent som en Sith? hørt rykter om de kalles det. men spørs om han holder seg sith gjennom hele spillet:P Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Man kan jo til dels merke tvilen allerede i demoen, når han får ordre om å drepe alt og alle,uavhengig av side Ihvertfall følte eg det Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 haha ja, var ikke nok at han så sitt pusla ut på avstand først. men så zooomer de inn og han gjør samme reaksjonen igjen, bare for å VIRKELIG vise at han stussa litt på om dette var rett å gjøre:P Lenke til kommentar
Joakim_B Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Meget bra demo, dette skal jeg helt sikkert skaffe meg. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Eg vet ikkje om noe har funnet dette ut, men ta force grip på en boks, også tar du force lightning på boksen også hiver du den på folk mens det enda e lyn på den og det blir ekstrem dødelig effekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå