Windoge Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Har aldri koblet min Xbox 360 online før. Bruker stort sett PC-en til alt slikt, men denne demoen må jeg ha. Må jeg registrere og betale da? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Demoen er kommet as we speak!! Laster ned først DragonForce track pack til Guitar Hero III og demoen som følger etter Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Har aldri koblet min Xbox 360 online før. Bruker stort sett PC-en til alt slikt, men denne demoen må jeg ha. Må jeg registrere og betale da? Da skal du få med 1 måneds gratis gold når du går på nett med 360 trodde jeg Ellers må du ha gold for å få demoen nå, silver-folkene må vente 1 uke ca for å få demoen Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Ah. Nedtur at denne demoen måtte komme mens xbox'en min er på vei til Tsjekkia. Forventer bilder, filmer og en anmeldelse fra alle som har prøvd det. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 PS3 folket må enda vente kos dokker me demoen imens Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Har aldri koblet min Xbox 360 online før. Bruker stort sett PC-en til alt slikt, men denne demoen må jeg ha. Må jeg registrere og betale da? Da skal du få med 1 måneds gratis gold når du går på nett med 360 trodde jeg Ellers må du ha gold for å få demoen nå, silver-folkene må vente 1 uke ca for å få demoen Nja, jeg gidder ikke å betale penger for å kun laste ned en demo. Er det andre her som vet om det er en måned med gratis gold for alle som er ny? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Dette spillet kjøper jeg når det kommer, makan til rå fysikk, følte virkelig Force når jeg spilte demoen. Og grafikken og var digg, mens fysikken overlegen. Dette må være alles Star Wars fans våte drøm å bruke Force så jævla brutalt. Og jeg følte ikke han var "så" overpowered, men husk demoen er fra level 2 eller 3, du får liv med å drepe stormtroopers, holdt faktiskt på å dø i demoen i kamp på normal vanskelighetsgrad Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) var sånn way back når jeg kjøpte premium. men på arcaden nå var det ikke noe med. fikk ikke tp kabel engang:P Demoen er testet og ferdigspilt:p sto i butikken og gama. hehe Det måtte bare til. Det er helt kongerått! til tross for at man har usaklig feite moves så savnet jeg mer comboer og en annen type dodge enn kun den sprint saken. Først nevnte løser seg garantert etterhvert som man kommer ut i spillet, skal vel være lvl system og upgrades:) jeg døde 2 ganger på normal:P makan den derre robotten skøyt meg ut av mapet:P Endret 21. august 2008 av zellpropell Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg synes comboene var mangen i demoen måtte bare teste selv med å kombinere slag og Force Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 jajo, mer jeg tenker på det så er det jo veldig vanlig. typ i god of war starter man jo med en del, men det virker noe seigt helt til man får alle comboene og mer av kontrollene knytta sammen på en måte:) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Avslører demoen noe av historien? Får man muligheten til å banke en jedi? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Det var like fett som jeg trodde. Angrer ikke akkurat på at jeg forhåndsbestilte det for noen dager siden. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 dette skal testes når eg kommer hjem! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Det var like fett som jeg trodde. Angrer ikke akkurat på at jeg forhåndsbestilte det for noen dager siden. Skal forhåndsbestille idag, fordi demoen overbeviste meg att jeg må ha spillet Star Wars Force Unleashed here I come! Lenke til kommentar
Deachir Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 noen som vet demo'en er ute for ps3 ennå? så den på 360, men må ha gold membership T-T microsoft prøver å lure til seg penger som vanlig >___< Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Du trenge ikke gold men du må vente noen dager uten Veldig kort demo btw :/ Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 kjenner at eg hater dere med x360 litt nå.. sitter og ser på denne maks ubrukelige ps storen..glimrer sjølsagt med sitt fravær... Lenke til kommentar
Deachir Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 vell når de sier de skal komme med demo 21 så får de gi det så alle kan bruke det, ikke bare de som betaler for en online tjeneste som kunne vært gratis >___< PS3 store burde legge den ut snart.. ender vel med at jeg lager en ny 360 konto og tar 1 måned gratis gold eller no >_> Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Konge. Enkelt og greit. Her var man en Jedi fra dag 1. Man kan bare bli sterkere. Når kontrollerne sitter som støpt blir det bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå