Gå til innhold

Den lille 24 screwup tråden[spoiler warning]

Anbefalte innlegg

Har nettopp jobba meg igjennom sesong en av 24, og sitter igjen med tårer i øynene etter at den stakkars kona til Jack forvitret fra jordens overflate(Vel, ikke egentlig. Har aldri likt henne).

Til min store fornøyelse kom jeg over hele to tilfeller av at staffen var med på kamera. Da fikk jeg den herlige ideen om å lage en screwup tråd. Kanskje noen andre har sett ting eller lagt merke til noe som ikke stemmer helt? Eller kanskje noen andre også har screenshots av overengasjerte kameramenn som løper foran linsa? Isåfall, post det her!

Kan starte med en liten intro:

Episode 8 i sesong en, etter omtrent 12 min. Nina er i en låve, og kameramannen løper foran kamera(helt til høyre)

https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=246026

Sesong en, ukjent episode. Staff member i buskene (til venstre)

https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=246067

Håper noen andre har opplevd screwups, og at jeg ikke blir stående med skjegget i postkassa som den eneste med fancy screenshots

-conflict

Endret av conflict
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var ikke noen eksplosjon der. Det var rett før jack gikk ut i skogen og skøt han som skulle koordinere attentatet mot presidenten

Ok, da husket jeg nok feil. Hvis det ikke var en skuddveksling eller noe?

Endret av Termometer
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 8 måneder senere...

http://www.sylviaimports.com/

Sesong 3 E 19 27:58 ( Ikke en tabbe , adressen de snakker om )

----------------------------------

Jeg har kun sett opp til S3 E19 og har sett mange tabber jeg ikke kan printscrene.

1) Hanen på pistolen blir trukket tilbake når pistolen lades, 3 sek etterpå møter de en skurk så trekker de hanen bakover igjen.

Som om de ville ha sluppet frem hanen mens de løper for å så trekke den tilbake igjen. Dette skjer ca 3453 ganger, de som lager serien vet ingen ting om våpen, eller kan det være at den aktuelle senen er filmet flere timer etterpå og at pistolen har vært tukklet med i mellomtiden.(bak kulissene)

2) Ikke en feil i seg selv men for hvert vindu som åpnes på en pc så kommer det en "datalyd" Makan til urealistisk skal man lete lenge etter.

3) Sesong 4 E 4 En ak-47 fyrer av 6-7 skudd, så plukker neste mann opp og lader på nytt.

I virkeligheten ville en kule ha falt ut da.

4) S04E08 23:15 Bossen hos CTU kommer borti et forklaringskamera, neste klipp er det rettet opp igjen.

5) Jack lader en pistol for å true en fange S5 E15 29:40 kula havner sjevt og låser pistolen så den blir ubrukelig.

6) S05E22 19:59 Fangen sitter i et rom alene, og i en filming fra jacks ansikt til fangen feier kameraet over et annet kamera. Som ikke var i rommet fra før om det skal være et fast kamera som palier å stå på bordet som skal være der.

7) S06E03 33:25 En håndgranat fyrer av C-4 , det går ikke i virkeligheten.

Og hadde all den c-4 gått av ville det vært 1km grus ikke bare 1 garage.

For å ikke snakke om vinduene som hadde blåst ut 5-6km.

8) Fant kamramann i redemption, ikke bare 1frame men 10 sekunder.

post-64596-1241217958_thumb.jpg

post-64596-1241798918_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...