designer0 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Her er et par bilder fra en lek hvor deltakerene hadde binn for øynene. Motivene har altså ikke posert for bilde, men som en del av leken skulle de stå helt stille. Så det åpnet seg noen gode muligheter til å ta noen fine portrettbilder. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) ???... Vet ikke helt om jeg skjønner poenget med bildene...! Er dette snap-shots eller var det en baktanke ved bildene? EDIT: ser ut som at personen til høyere står bak gutten til venstere.... var ikke helt fan av disse bildene... Endret 10. august 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Nei, jeg likte heller ikke bildene. For meg blir det her noe fjas uten mål og mening. Ikke for å være slem, men dette gikk ikke hjem hos meg i det hele tatt. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Eneste stedet jeg ville lagt ut slike bilder, er på Facebook..!!! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Eneste stedet jeg ville lagt ut slike bilder, er på Facebook..!!! Dude. Hva faen? ----------------- Det er litt vanskelig å se hvor du vil med disse bildene. Greit. Bind for øynene. Mystikk? I så fall så er de alt for lyse. På første bildet har du ett utbrent parti til høyre for gutten til... høyre. Bakgrunnen funker jo forsåvidt. Grønne blader og enda en fyr bak, men hva gjør han der? Som sagt, mystikken forsvinner. Hva med en sv konvertering? Det andre bildet er ganske preget av utbrente partier til venstre i ansiktet på vedkommende som er avbildet. I tilegg gir ikke bakgrunnen noe særlig mål, mening eller innsyn. En parkeringsplass? Du har lekt med noen kreative tanker, det er bra, men for min del ble det alt for mye snapshot preg over det. Prøv igjen i morgen, med ett hakk under anbefalt eksponeringstid og se hvordan det går! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå