Ullsokk1 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hei. Har et problem med at jeg bare får lyd og ikke noe bilde har prøvd med flere forskjellige spillere og og videor. Snakk om videor jeg har lasta ned Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Skaff deg en skikkelig filmavspiller. Kan selv anbefalle VLC. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Prøvd VLC og men det blir bare lyd og ikke noe bilde, Lenke til kommentar
covah Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Last ned gspot og sjekke hvilken codec som er brukt. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 forstod ikke så mye men Lenke til kommentar
covah Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Var da ikke så vanskelig å forstå det der da? Står da tydelig at video-codec'en som er i bruk er xvid, og at den ikke er installert. Da er det bare å google på xvid, så finner du det. PS. Holder du nede ALT knappen samtidig som du trykker på PrintScreen, kopieres bare det aktive vinduet, og ikke hele skjermenbildet Endret 10. august 2008 av covah Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Nå har jeg lasta det ned og det står i GSpot at jeg skal kunne spille av filmen. men still no picture :/ Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Når du har GSpot oppe, klikk på "Render"-knappen nederst til venstre og fortell hva som skjer da ... Kommer det en feilmelding eller noe sånt? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Akkurat, du får beskjed om at "det skulle fungere nå" .... Nei, da er det ingen raske løsninger. Reboot? Har du prøvd andre mediaspillere enn WMP? Media Player Classic er noe som ligner på den gamle Windows Media Player, men som er i stand til å spille av det meste uten altfor mange fiksfakserier. edit: På samme web site finner du også K-Lite Codec Pack som jeg har gode erfaringer med. Det eneste aberet er vel at det er en helsikes mange "valg" å ta stilling til under installasjon, og verst er det for Full-versjonen. Standard-versjonen er enklere å installere, og burde være tilstrekkelig for å kunne spille av en XviD-fil. Men det skulle være nok å installere en XviD-codec slik du har gjort. Endret 11. august 2008 av nebrewfoz Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Fikk det til før og så innemellom kom den ikke opp og nå kommer den ikke opp i det hele tatt Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Det jeg ikke skønner er hvorfor det funka før og ikke nå. Det har liksom gradvis sluttet å virke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå