Gjest medlem-105082 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hei. Spiller mye over nett, og har lyst på et nytt headset med god mikrofon, for å prate over Ventrilo etc. Jeg har et eller annet Koss headset nå, og den tar inn alt for mye støy. Hvis jeg skrur på støydemperen, så blir stemmen min nesten forvrengt. Så jeg vil gjerne ha et headset med god lyd, og mic som faktisk fungerer, og at man ikke høres ut som en alien når man prater. Har sett på denne: https://prisguiden.no/product.php?productId=25925 Hvordan er mic'en på denne? Etter som jeg har fått med meg, så er mic'en ikke festet til hodetelefonene, men at man kan f.eks. feste den til genseren? Er det riktig? Hvordan fungerer det da? Er den fortsatt god? Har aldri brukt noe lsikt, har bare hatt headset med mic på en bøyle. Lenke til kommentar
reef91 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det headsettet har god lyd på både headsett og mic, god komfort men har elendig byggekvalitet. Jeg hadde det selv, å både mitt å mine kameraters er knekt i festene til klokkene. Se heller på Sennheiser, der snakker vi byggekvalitet, fortreffelig lyd og en god mic. Den er litt dyr da men er verdt det spør du meg, jeg har hatt mitt sett i 4 år uten noen problemer. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg har ikke prøvd mikrofonen, men lyden fra selve hodetelefonene er ikke noe å skryte av. Siberia er et typisk oppskrytt hodesett, som kanskje ser pent ut, men du får mye bedre lyd for pengene hos andre merker. Sennheisers PC-serie skal jeg si meg enig i at er et godt valg. Dyre, men om man tenker på hvor lenge de gjerne varer, og hvor mye du egentlig sitter med det på hodet, kan du lett forsvare prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå