Ikkeibruk Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Hei. Vi har en tråløsrouter, Sitecom WL-114. Problemet er at den gir bra signal til alle deler av huset, bortsett fra rommet jeg befinner meg i. Der kommer den og går, akkurat av seg selv vil føles det ut som. Noen ganger har jeg bra signal, mens det andre sekundet har jeg ingenting. Jeg lurer på hvordan jeg kan forbedre dette? Hjelper det å kjøpe ny antenne, eller hva må gjøres? Har Mac All svar takkes! Hjemmeside til routeren Endret 10. august 2008 av mr.henka Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 då må du takke meg lol sjå dinne lenka her for genial antenne booster som berre kostar deg papp lim og alu folie http://www.freeantennas.com/projects/template2/index.html har laga ein slik sjølv og den fungerar ypperlig. ca 550 meter i frå før den konkar Asus WL-730G V2 Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det der fungerer så dårlig at det nesten er synd.. Prøvde det og hjalp hvertfall ingen ting her. Ente med at jeg kjøpte meg en ny ruter, med bedre signaler.. Og det funket bedre Lenke til kommentar
Ikkeibruk Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Åh! Tøft. Får vel prøve det da. Så da har jeg muligheten til å jeg også bare kjøpe antenne til routeren også? Så de passer til den? Og ja tusen takk! Lenke til kommentar
Ikkeibruk Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Syns ikke jeg fikk bedre signal ved å lage den forsterkeren. Så hvilken antenner anbefaler dere for min router, Sitecom WL-114? Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Syns ikke jeg fikk bedre signal ved å lage den forsterkeren. Så hvilken antenner anbefaler dere for min router, Sitecom WL-114? veldig viktig at antenna er 100% proposjonal når ein lagar den. eller funkar den ikkje... Lenke til kommentar
Doleo Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hjelper kanskje ikke utrolig mye, men kan fungere å endre kanal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå