ovehenning Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=13605956 Antar denne båten vil måtte fortolles. Vil en få igjen svensk MVA? Hvordan er det med HK avg i sverige? refusjon av denne?? Antar en ikke får igjen noe på brukt båt, men håper eg tar feil.. I bunn og grunn lurer eg på hvor mye dyrere denne båten blir.. Noen med erfaringer å dele om dette? Lenke til kommentar
Terbium Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 sverige har ingen hk-avgift, men det har jo ingen ting så si siden det er en brukt båt. svensk moms vil du ikke få igjen siden den er brukt. for å få den inn i norge må du betale hk-avgift og moms på båten og moms på hk-avgift. her er det jo mulig å trikse litt med prisen på kontrakten for å spare litt moms. ikke det at jeg oppfordrer til å lure de koselige norske avgiftnene våre. Er prisen oppgitt i SEK så vil jo prisen bli endå lavere Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 eller bare la den være registrert i sverige Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Hva ligger hk-avgiften på? Visste dere at denne avgiften skulle være midlertidig, det sagt når den ble innført. Men ser ikke slik ut. Endret 12. august 2008 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå