Gå til innhold

Amentio - "billigst", men...? Erfaringer ?


Anbefalte innlegg

Jeg er alltid skeptisk til de som er billigst. Hvorfor er de det ? Kjekt med (nett-)butikker med hyggelig pris, men hva med resten ? Support ? Service ? M.a.o. når noe går galt, hvordan er velvilligheten ? Personlig betaler jeg heller noen hundrelapper ekstra til en butikk jeg vet jeg med rimelighet kan stole på og dermed spart for evt. ergrelser.

 

Ok, noen erfaringer med denne kåret-til-billigst-butikken så langt ?

Endret av Fjellvaaken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som Amentio gjør pengene sine på å ikke ha et eget lager, og kun akseptere forskuddsbetaling.

 

På denne måten slipper de å ha varer på lager som faller i verdi, og de slipper å ha uavhentede pakker de ikke får betalt for.

 

Det som er negativt med Amentio er at siden de ikke har et eget lager så kan man finne samme vare mange steder på sidene dems, og prisene vil ofte kunne variere VELDIG. Ved at de ikke har noe lager vil du også oppleve at du vil få mange pakker. Sist jeg bestilte fikk jeg 6 pakker på 8 varer.

 

Jeg har ikke hatt noe retursaker med de enda, så jeg kan ikke si noe på kundeservicen dems.

Lenke til kommentar
Ved at de ikke har noe lager vil du også oppleve at du vil få mange pakker. Sist jeg bestilte fikk jeg 6 pakker på 8 varer.

Ja, opplevde samme. Varene ble også sendt med tre forskjellige firma. Posten, DHL og et annet et. Ble bare rot for min del. MEN billig var det! :p

 

Har heller ikke hatt noen RMA enda. Satser på at det vil gå greit. De fleste seriøse butikker har god service sånn sett. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...