Benbels Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hei En venn av meg skal kanskje kjøpe seg en psp så han har noen spørsmål. Psp slim base pack. Har den ta-80 hovedkort? (Husker ikke hva det dårlige hovedkortet het) Noen billige steder å kjøpe psp? Takker for svar Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Vil påstå at videogamesplus.ca har det du trenger. Jeg bestilte God of War PSP derfra for noen uker siden. Rask levering, godt produkt og billig pris. Om de har fått inn PSP Slim igjen er jeg ikke sikker på, men gå inn på siden og gå til PSP\Hardware & Accessories og der finner du det du trenger. Ang. Hovedkortet kan jeg ikke hjelpe. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 hovedkortet har ikke så mye å si lengre, det var i gamle dager med den tykke! Det man trenger er et pandora batteri+en minnebrikke.. sjekk guidesamletråden for mer info.. Har selv en slim psp fra VGP.ca med cfw. Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 hovedkortet har ikke så mye å si lengre, det var i gamle dager med den tykke! Det man trenger er et pandora batteri+en minnebrikke.. sjekk guidesamletråden for mer info.. Har selv en slim psp fra VGP.ca med cfw. Ok, takker for hjelp. Han kjøpte seg en sølv psp slim idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå