HellandB Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hei! Jeg har nå Djuice Magnum, og planlegger å skifte til Djuice Zero. Jeg tok en titt i denne tråden, men forstod ikke helt: https://www.diskusjon.no/lofiversion/index.php/t838595.html HaraldCL30/09-2007 : 00:21 Jo. Minstefakturering 99,- Fastpris 199,- Totalt----------------298,- minste totalpris per måned ved 12 måneders bindingstid Dersom jeg skifter fra Magnum til Zero, slipper jeg fastpris, og betaler kun 99,- i måneden(ved begrenset bruk)? Det går an å bestille Zero uten binding, hvor i bestillingen velger jeg det (dersom jeg bestiller fra http://www.djuice.no/abonnement/zero/)? Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Hei! Med Djuice Zero koster det deg 99 kr. i minimumsfakturering (som er liksom "fastprisen" i dette tilfellet) hver mnd, men du kan selvfølgelig ringe og sende SMS/MMS for hele beløpet. Hvis du skal bestille Djuice Zero uten binding, må du ikke kjøpe ny telefon i tillegg, da koster det deg 99 kr ekstra de 12 første mnd til bindingen løper ut. EDIT: Du må ikke tro at den fastprisen på 199 kr som står i quote'n gjelder Djuice Zero, for den prisen finnes ikke (Tror du tenker på Telenor Frihet abonnementet som det står på den tråden du oppga). Gjelder kun hvis du kjøper abonnementet med ny mobiltelefon, men da blir prisen på 198 kr. Men for 99 av de 198 kronene kan du ringe og sende SMS/MMS for. Men regningen blir uansett på minimum 198 kr hver mnd hvis du kjøper ny telefon i tillegg til abonnementet. Endret 10. august 2008 av RevelleR Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Allright! Men det går an å bestille Zero uten binding? BTW, jobber du for telenor? Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Haha, nei, jeg er privatperson, men er visst flink til å reklamere abonnementet mitt når jeg nettopp har skiftet fra Chess Kontant Global til Djuice Zero. Fikk Djuice Zero, onsdag den 6. August 2008 klokken 12 for å være nøyaktig Men ja, det er mulig å bestille Djuice Zero uten binding. Det gjør du her, men husk å ikke bestille MED telefon, da koster det deg ekstra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå