Donnie Darko Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hei. Noen som vet hvordan jeg får gradiant tool i andre farger? Legger ved et bilde: Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Jeg skulle hatt solen (sirkelen) i en annen farge, men det går ikke. Eneste jeg kan velge mellom er sort, eller hvitt. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Du trykker bare på de to fargeknappene i gradientvalget. I den boksen på høyresiden, der er det en liten pil under den sorte delen og en under den hvite. trykk på disse firkantene for å velge farge da.... Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Du trykker bare på de to fargeknappene i gradientvalget. I den boksen på høyresiden, der er det en liten pil under den sorte delen og en under den hvite. trykk på disse firkantene for å velge farge da.... Jeg trodde dette ville fungere jeg også, men når jeg trykker på disse, går den boksen bort, og denne kommer opp: Jeg prøver så og trykke for og velge farge der, men ingenting går. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Er fargemodusen satt til greyscale kanskje? Gå til File --> Document color mode, og velg RGB color. (Merk at eg ikkje har brukt Illustrator sjølv, men liknande problem har kome opp for Photoshop. Menyvalet fann eg i dokumentasjonen til Illustrator, som ligg på sidene til Adobe.) Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Er fargemodusen satt til greyscale kanskje? Gå til File --> Document color mode, og velg RGB color. (Merk at eg ikkje har brukt Illustrator sjølv, men liknande problem har kome opp for Photoshop. Menyvalet fann eg i dokumentasjonen til Illustrator, som ligg på sidene til Adobe.) Den stod på Grayscale og jeg skiftet da til RGB, men ingenting skjedde. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Kan du ikkje no velge fargar for gradienten? Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Kan du ikkje no velge fargar for gradienten? Nei, desverre. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Ta tak i en farge fra Swatches og slipp på enten den svarte eller hvite lille boksen som bestemmer hvor graderingen skal begynne og slutte. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Ta tak i en farge fra Swatches og slipp på enten den svarte eller hvite lille boksen som bestemmer hvor graderingen skal begynne og slutte. Det fungerte, takk Endret 12. august 2008 av Commencal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå