Grisegutt Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Kulemus blir helt herpa og ødelagt etter noen år. Kula slites ned og musa blir helt syk. Det skjedde nettopp hos meg, så derfor kjøpte jeg kongen av ALLE mus, Mx 700 Hvem klarer å holde seg til en mus i flere år uansett.. Må ha ny hvert år minst då. Dessuten var de gamle boomslang musen dårlige synes eg. Helt annen bevegelsefølelse med optisk. Sikkert bra for noen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 speaking of legender, det hadde vært digg om det kom en Gravis Ultrasound II på markedet.. Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Ikke værst at Hardware.no har kommet seg opp på hovedsiden til Razer Uansett, Min Razer har hold lenge. Kjøpte en -brukt- av en som igjen handla sin på TG01. Har holdt seg fin hele tiden! Lenke til kommentar
ilex Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Hvem klarer å holde seg til en mus i flere år uansett.. Må ha ny hvert år minst då. hvem klarer det? alle jeg kjenner ihvertfall. bruker fortsatt en logitech wheelmouse selv, det finnes jo ingen brukbare nye mus for venstrehendte... Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 det finnes jo ingen brukbare nye mus for venstrehendte... MS Intellimouse Optical 1.1 Lenke til kommentar
ilex Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 MS Intellimouse Optical 1.1 neh, not really. får vel mekke min egen Lenke til kommentar
Zealo Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg skal HELT klart ha Boomslang 2500. Jeg bare lurer paa om man faar saann "fanzy" "kakeboX" som Boomslang 2000 ble levert i.... Noen som har noe "inside information" paa dette omraadet ? I WANT MY CAKEBOX!!! Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Om ingen har fått det med seg, så har (omsider) Razer folka sluppet XP drivere. http://razer.tigga.org - http://www.razerzone.com Lenke til kommentar
slapoe Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Hvor får jeg kjøpt Boomslang 2500?! må ha den FORT er bare tomt igjen av dual opticalen min! Lenke til kommentar
Boye Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 GUS II hadde vært konge det, har fortsatt GUS PNP med 16MB RAM (8MB+8MB loddet på baksiden), men blir nok neppe "Powered by AMD Interwave" som tidligere -sukk- Kanskje nForce basert, skjønt nVidia er jo så beinharde for tiden av tviler på det også LOL Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Er det bare meg eller, finner ikke linken til denne artikkelen på forsiden til hw.no eller noen av de andre. .? Tror neppe dette er noen mus som dette.. Klarer meg godt med den som fulgte med Logitech Optical Desktop pakken for 2 år siden.. Lenke til kommentar
SliMMy Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Hvor får en kjopt denne musa på nettet?? ingen vil selge den lenger jo! pc eksperten ga meg beskjeden, vi selger den ikke lenger, hva skjer?? Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Om dere ikke har fått det med dere så er det ikke 2500 lenger da, men 2100. Pga problemer på lav sensitivity. http://razer.tigga.org http://www.razerzone.com Lenke til kommentar
SliMMy Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Så det på nyheter i går.. Skal en vente på den forbedra 2500 eller grabbe tak i 2100 musa hmmmm... livet er hardt Lenke til kommentar
macrules Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Det kule med OSX er at det bare er å plugge i, å den virker. Ingen driver å installere her. http://www.apple.com/games/articles/2000/0.../gdcintro3.html Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Det kule med OSX er at det bare er å plugge i, å den virker. Ingen driver å installere her. ja, oooh. Because, thanks to Apple?s implementation of USB, all you have to do is open the box, plug the Razer mouse into your iMac, and it works with the games you?ve got ? with the full functionality of both buttons. That?s true plug-and-play ease of use. boomslang har fem knapper, ikke to. Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Huh, ingen brukbar mus for venstrehendte? For å si det som det er bruker faktisk de fleste venstrehendte helt vanlige muser Jeg kjenner flere som er venstrehendte, ingen av dem bruker en spesialbygget mus. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Weee, her skal det handles Lenke til kommentar
m`K Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 2100 er jo ute, noen som vet når 2500 er å finne i butikken? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Selv om Razer2000 er den beste jeg har hatt, presisjonsmessig, er jeg ikke sikker på om jeg gidder å kjøpe den nye etter å ha å ha lest "XP drivere kommer snart" i ca. 2 år(vil jeg tippe) på websiden deres. Latterlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå