Howard Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 En legende gjenoppstår TerraTec annonserte i dag Mystify Razer Boomslang 2500. Lyder navnet kjent sier du? Det stemmer, det er den i manges øyne legendariske Boomslang-musen som nå er tilbake på banen. Les artikkelen her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Typisk...Jeg som har nettopp kjøpt meg ny mus. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 tror jeg holder meg til logitech mx, iallefall hvis de feiler like mye som de gjorde før :-? Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Er den nye modellen optisk eller med kule? Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 hvis den kan brukes uten at den går i stykker (noe som ikke var mulig med den gamle) kjøper jeg den, glatt Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Er den nye modellen optisk eller med kule? Ganske sikker på at det er kule, hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 hvis den kan brukes uten at den går i stykker (noe som ikke var mulig med den gamle) kjøper jeg den, glatt En kompis har den, han har hatt den i vel et år nå og den funker som f*** Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Kulemus blir helt herpa og ødelagt etter noen år. Kula slites ned og musa blir helt syk. Det skjedde nettopp hos meg, så derfor kjøpte jeg kongen av ALLE mus, Mx 700 Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 fortell han at han er VELDIG heldig har personlig returnert 3 stk, da gadd jeg ikke mer. hørt mangen andre her inne som har hatt x antall returer og Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Er den nye modellen optisk eller med kule? Det er kule, men hjulene som kulen beveger leses av optisk, dermed høyere presisjon enn en vanlig optisk (2000dpi på den 'gamle' Boomslang 2000 og 2500 eller noe på den nye). Denne har jeg lyst på (har en Boomslang 2000 som er utslitt etter et par års flittig bruk - altså utslitt, ikke ødelagt!) Lenke til kommentar
gixer Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Hmm.. den ser litt liten ut for mine labber.. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 skal vente å se på noen tester av den først.. Nå bruker jeg en >>cheapo-jalla-jalla mus<<, så en ordentlig mus hadde ikke vært å forakte 8) Prisen var slettes ikke så værst heller.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Etter å ha brent seg med de forrige Razor musene skal jeg vente på en test. Særlig på driver siden Lenke til kommentar
Sn0pY Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Er det bare meg eller ser den musa ut som Batmobilen Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Nei, MS explorer sier nå jeg. Holder i minst 15 år. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Nei, MS explorer sier nå jeg. Holder i minst 15 år. haha helt feil,kanskje de nye men de første explorer hadde en feil med at ledningen hadde en tendens til å løsne etter en stund,skjedde med meg og har lest at flere hadde det problemet. Nei logitech ruler og holder minst 20år Lenke til kommentar
xthal Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Hmm.. den ser litt liten ut for mine labber.. med mindre du har størrelse 120 på labbene dine så tviler jeg STERKT på at musa blir for liten, heller tvert imot Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 ...Jeg ser at endel av dere er misfornoyd med BS2k (bortsett fra oss som elsker den over alle andre mus'er) Jeg hadde store problemer med begge BS2k jeg hadde kjopt, etter ett par dagers bruk saa kjorte makoren seg helt fast. Jeg floy paa veggene som en galing. Men etter aa ha lest endel paa Blueprint til BS-musa, saa klarte jeg aa lose problemet, uten aa retuner dem, ikke si at jeg var heldig for det var jeg ikke. Men jeg tok aferen i egne hender og mista garantien, ihvertfall bedre aa fikse ting paa egne haand. Hvorfor ikke, mange av oss her paa HW.no er jo overklokkere og moddere hvorfor skal vi bare modde en datamaskin, naar vi kan modde en mus og fikse den. Jeg er sikker paa at endel av dere vil argumentere mot meg, men det for saa vere. Jeg stoler paa den nye BS2k500 musa. ikke nok med det men naa Razer folka har ingaatt avtale med et saa stort selskap som de har gjort saa burde det ikke bli noe problemer. anyway, nok fra meg. Dere som liker Ms og Logitech hold dere til deres egne mus, jeg skal ikke prove aa konventere dere Frankie Singapore Lenke til kommentar
Joystick Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Nei, MS explorer sier nå jeg. Holder i minst 15 år. haha helt feil,kanskje de nye men de første explorer hadde en feil med at ledningen hadde en tendens til å løsne etter en stund,skjedde med meg og har lest at flere hadde det problemet. Nei logitech ruler og holder minst 20år Husker jeg jobbet med dette. Fikk inn sinnsykt mange med den feilen. Lenke til kommentar
IndyRaider Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 8) Jeg har allerede bestilt 2500 dpi . 8) Nå får jeg andelig skiftet ut min boomslang 2000 dpi med noe bedre Glimrende måtte bare de få ut XP driverne denne gangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå