1915 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Synes det er artig å vite hvilken gitar andre folk har. ganske kult egentlig! så i denne tråden kan vi fortelle hvilken gitar vi har, gjerne bilde med og store bilder skal i spoiler =) jeg kan begynne. har 4 gitarer eko akustiskgitar høfner halvakustisk Ibanez RG 350DX Fender stratocaster (kopi) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor (bilde av ekoen og høfnern må jeg ta bilde av. kommer senere ) Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Har en Fender Telecaster CIJ og en Squier Strat som jeg for tiden driver å skrur på Endret 10. august 2008 av edge Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Finnes det ikke en "Vis fram ditt instrument" og "Den uoffisielle gitartråden" allerede? Lenke til kommentar
Jon_Martin Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg liker også og se på andre sine instrumenter, men det er jo en "brife"tråd, og en annen instrumenttråd, så blir litt rotete/unødvendig med en tredje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå