Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

kommer ikke inn på blogspot

Anbefalte innlegg

Jeg er ivrig blogg-leser, men de siste dagene har jeg ikke kunnet komme inn på noen blogger som bruker .blogspot... Jeg får denne meldingen:Dette webområdet kan ikke vises i Internet Explorer

Noen som vet om blogspot ligger nede? Hva kan jeg gjøre? Har slått av maskinen og startet på nytt men som sagt har det vært slik i flere dager. Hjelp!!

Endret av Lykkeliky
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde nettopp tenkt å lage samme tråd nå.

For å fylle inn mer om dette for større mulighet for hjelp her:

• Blogspot svarer nå og da, men dette varer ikke stort lenger enn en time eller noe slikt, så gidder den ikke mer resten av dagen virker det som.
  • Blogger.com fungerer fint, som er Blogspot's andre halvdel, selv om denne også ikke fungerte senest for to dager siden.
  • http://www.blogspot.com virker og redirecter som jeg regner med den skal.
  • Virker derimot ikke om jeg ikke bruker www foran, noe såvidt jeg vet ikke går med underdomener så da er vi jo like langt.
  • Routeren er ikke problemet da jeg har forsøkt å koble meg rett på modem.

Jeg har prøvd proxy servere, og da kommer jeg fint inn, men jeg har lite kunnskap videre. Dette er jo kun en midlertidig løsning

Jeg ville tro det har med ISP sin side av nettverket å gjøre (I mitt tilfelle Tele2), så jeg skal se om jeg kommer i kontakt med dem i morgen.

Ellers er vel siste mulighet at Blogspot serverne blokker oss?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...