Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sviktende korsrygg, et problem

co2

Anbefalte innlegg

Har lenge nå hatt problemer med at ryggen svikter fullstendig til tider, i den grad at jeg kan ha problemer ved å reise meg, stå i enkelte stillinger og bære. Jeg mister liksom helt funksjonen.

Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt dette? Er det rett å slett bare svake ryggmuskler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du snakket med en lege? Jeg har lumbago bredt til isjasnervene som sender strålesmerter ned i knærene. Jeg har ganske sterk muskulatur i ryggen. Problemet er bare at jeg har vondt i selve musklene. Så det er jo noe du kan skjekke førdt. Om det er svak rygg eller muskelrelaterte problemer.

Lenke til kommentar

Er 20, gutt og har vært i militæret det siste året.

Når jeg sier svikter, så er det at ryggen virker ikke til å fungere i enkelte stillinger, som om musklene er borte.

Kan forøvrig føye til at jeg har vært i saniteten og at jeg under båretransport i buskasen, i knehøyde, fikk utrolig vondt i korsryggen og hadde ganske mye problemer med å komme meg opp av senga, samt stå framoverlent noen uker etterpå.

Lenke til kommentar

Kom deg til Kiropraktor! Hos legen vil du nok få samme beskjed, bare du må betale han også. En kiropraktor finner det ut på et blunk og fikser det somregel på et blunk også. Ser du holder til i Rogaland så send meg en PM så får du adresse og alt til en høyt respektert kiropraktor.

Lenke til kommentar

Hei Co2.

Da er svaret enkelt:

Ber om en utredelse av problemet ditt. Gjerne en Røntgen av korsryggen.

Unngå tungt, belastende arbeid,

Vaio ;)

Kom deg til Kiropraktor! Hos legen vil du nok få samme beskjed, bare du må betale han også. En kiropraktor finner det ut på et blunk og fikser det somregel på et blunk også. Ser du holder til i Rogaland så send meg en PM så får du adresse og alt til en høyt respektert kiropraktor.

Han skal først komme seg til en lege, ikke til en wannabe healer.. ;)

Lenke til kommentar
Hei Co2.

Da er svaret enkelt:

Ber om en utredelse av problemet ditt. Gjerne en Røntgen av korsryggen.

Unngå tungt, belastende arbeid,

Vaio ;)

Han skal først komme seg til en lege, ikke til en wannabe healer.. ;)

Hehe morsom du. Den kiropraktoren jeg kan anbefale har det nyeste røngten systemet i Norge. Da får man fikset alt på en plass!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...