co2 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Har lenge nå hatt problemer med at ryggen svikter fullstendig til tider, i den grad at jeg kan ha problemer ved å reise meg, stå i enkelte stillinger og bære. Jeg mister liksom helt funksjonen. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt dette? Er det rett å slett bare svake ryggmuskler? Lenke til kommentar
mortania Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Har du snakket med en lege? Jeg har lumbago bredt til isjasnervene som sender strålesmerter ned i knærene. Jeg har ganske sterk muskulatur i ryggen. Problemet er bare at jeg har vondt i selve musklene. Så det er jo noe du kan skjekke førdt. Om det er svak rygg eller muskelrelaterte problemer. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hei. Hva mener du med korsryggen svikter? alder, kjønn og arbeid? Vaio Lenke til kommentar
co2 Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Er 20, gutt og har vært i militæret det siste året. Når jeg sier svikter, så er det at ryggen virker ikke til å fungere i enkelte stillinger, som om musklene er borte. Kan forøvrig føye til at jeg har vært i saniteten og at jeg under båretransport i buskasen, i knehøyde, fikk utrolig vondt i korsryggen og hadde ganske mye problemer med å komme meg opp av senga, samt stå framoverlent noen uker etterpå. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Kom deg til Kiropraktor! Hos legen vil du nok få samme beskjed, bare du må betale han også. En kiropraktor finner det ut på et blunk og fikser det somregel på et blunk også. Ser du holder til i Rogaland så send meg en PM så får du adresse og alt til en høyt respektert kiropraktor. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hei Co2. Da er svaret enkelt: Ber om en utredelse av problemet ditt. Gjerne en Røntgen av korsryggen. Unngå tungt, belastende arbeid, Vaio Kom deg til Kiropraktor! Hos legen vil du nok få samme beskjed, bare du må betale han også. En kiropraktor finner det ut på et blunk og fikser det somregel på et blunk også. Ser du holder til i Rogaland så send meg en PM så får du adresse og alt til en høyt respektert kiropraktor. Han skal først komme seg til en lege, ikke til en wannabe healer.. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hei Co2. Da er svaret enkelt: Ber om en utredelse av problemet ditt. Gjerne en Røntgen av korsryggen. Unngå tungt, belastende arbeid, Vaio Kom deg til Kiropraktor! Hos legen vil du nok få samme beskjed, bare du må betale han også. En kiropraktor finner det ut på et blunk og fikser det somregel på et blunk også. Ser du holder til i Rogaland så send meg en PM så får du adresse og alt til en høyt respektert kiropraktor. Han skal først komme seg til en lege, ikke til en wannabe healer.. Hehe morsom du. Den kiropraktoren jeg kan anbefale har det nyeste røngten systemet i Norge. Da får man fikset alt på en plass! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Skal prøve å ordne time til uka. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Skal prøve å ordne time til uka. Regner med du går til Kiropraktor å får ordnet alt på en plass? Eller vil du først høre av legen at du må til Kiropraktor? Hmm.. det er ikke noe alla "Isjas" du har da? Endret 10. august 2008 av DSG Lenke til kommentar
co2 Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Jeg har ikke akkurat så mye grunter og gryn å rutte med nemlig. Og det høres dyrt ut. For å si det sånn, det er vel en grunn til at han du anbefaler har råd til det nyeste røntgenutstyret Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 vel vel... gi oss en oppdatering hvordan ting ender da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå