fleric Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Skal dele et rom med stoff, type kraftige gardiner med ringer i toppen. Ringene er ca. 50mm store. Noen som har tips hvor jeg kan få tak i et metallrør med diameter ca. 40mm, lengde ca. 3,50m. Gardinene veier totalt ca. 8kg. Vil jeg trenge støtt oppheng på midten for at stanga ikke skal sige ? Endret 19. april 2009 av fleric Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Reis til en byggshop, de har nok garantert noen metall rør, eller så kan de rette deg inn til noen som har. du trenger ikke støttoppheng på midten hvis du klarer og feste de andre opphengene med kraftige skruer i stendere Lenke til kommentar
fleric Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Reis til en byggshop, de har nok garantert noen metall rør, eller så kan de rette deg inn til noen som har. du trenger ikke støttoppheng på midten hvis du klarer og feste de andre opphengene med kraftige skruer i stendere Får gjøre det. Opphengene på siden er ikke noe problem, bare usikker på om den vil fall på midten... avhenger så klart av hvor kraftig stang jeg finner. Lenke til kommentar
Vip3r Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Slikt får du hos rørleggere, verft o.l. Greieste måte å få festet det i taket er vel å bruke rørklammer med gjenger i til gjengestag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå