Gå til innhold

[AoC]Crafting spørsmål, hva?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sanker stupide mengder ressurser som det i tillegg er gørrkjedelig å sanke. Guildmasteren må være 40+ og guildet må ha 24+ medlemmer for å booke en plass, om ikke jeg husker helt feil. En som har Architect som tradeskill løper rundt og plasserer bygninger på anviste plasser, etter at dere gir ham alle pengene deres.

Lenke til kommentar
Problemet er ikke at han troller. Han har ingen intensjon med postene sine, han er bare totalt intellektuelt degenerert og er ute av stand til å forstå hva som faktisk er sosialt selvmord. Gutten er jo 13 år. Da troller man ikke.

Happy life.

haha, word!

Lenke til kommentar

Det er bare bare å lage en guild city, det er kanskje den ekleste sak i verden. Du trenger 2G, det er det eneste som er stress, pluss lvl 40 da.

En guild med 24+ medlemmer er lett. Var en guild jeg joina bare for fun, de spamma ut invitasjoner til ALLE. Gjør du det og skaffer penger har du borg ! :thumbup:

Ressursene kan vel de fleste skaffe uten problemer :)

Lenke til kommentar
Det er bare bare å lage en guild city, det er kanskje den ekleste sak i verden. Du trenger 2G, det er det eneste som er stress, pluss lvl 40 da.

En guild med 24+ medlemmer er lett. Var en guild jeg joina bare for fun, de spamma ut invitasjoner til ALLE. Gjør du det og skaffer penger har du borg ! :thumbup:

Ressursene kan vel de fleste skaffe uten problemer :)

Vær så snill, ikke be han spamme invitasjoner til alle. 5 minutter etter jeg kom til Tortage med en alt i dag, ergo der SP slutter, får jeg en invitasjon til det guildet. Serveren kommer nesten til å rakne på grunn av gutten. For ikke å snakke om OOC. Jeg mener Azraille har et fint screenshot som indikerer det.

Lenke til kommentar

Ikke vær redd dere på Ymir PvE og Liquidant. Jeg sluttet i overigår med AoC og la spillet på loftet mitt. Jeg har også slettet alle karakterene jeg hadde ;) Jeg sluttet pgr av at det ble så lite quests etter 32 jeg fikk enten bare røde eller gråe qests i Conalls Valley, Wild Lands of Zelata og Khopshef Province.

Så dere kommer ikke til å se meg igjen på spillet ;)

Lenke til kommentar
Ikke vær redd dere på Ymir PvE og Liquidant. Jeg sluttet i overigår med AoC og la spillet på loftet mitt. Jeg har også slettet alle karakterene jeg hadde ;) Jeg sluttet pgr av at det ble så lite quests etter 32 jeg fikk enten bare røde eller gråe qests i Conalls Valley, Wild Lands of Zelata og Khopshef Province.

Så dere kommer ikke til å se meg igjen på spillet ;)

1. "Overigår"? Da har jeg hørt det også :p

2. Haha, lite quest etter level 32? Hvis du synes det er lite quest på det levelet, er dette definitivt ikke ditt spill. Questmangelen begynner ikke før rundt 55, før det skal det ikke være nødvendig å grinde i det hele tatt, det er mulig å gjøre questene som er røde også vet du.

Lenke til kommentar
Her må jeg også være litt uenig for engang skyld, quest problems begynner dessverre ikke så tidlig :p

Tror du har lest for mye forums og glemt hvor folk begynte å slite :p

Indeed, dette var bare latterlig :!:

Fantomena har hittill;

Sluttet [x] ganger

Startet [x] ganger.

Hvor tar det slutt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...