daubyj Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Er du mest glad i film eller musikk? Her får du begge deler på samme fat. Kulturos toppliste over de beste musikkvideoene står på dagens menyen. Les mer Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Savnet The Prodigy med Smack My Bitch Up Genial musikkvideo. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 For meg vitner listen om at panelet ikke har sett så altfor mange musikkvideoer... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 God liste, vil jeg. Savnet bare Smooth Criminal (Moonwalker Edition) der egentlig. Forøvrig har jeg ikke sett Weapon of Choice før, for en knall video! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Denne er jo minst like bra som Thriller: http://www.youtube.com/watch?v=LbvP7dT3Dx0 The Prodigy med Smack My Bitch Up Genial musikkvideo. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Siden vi alle skal protestere litt vil mitt bidrag være Genesis - Land of Confusion. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Er egentlig ganske enig i den listen. Men syns at A-ha skulle vært på plass 10. Cash på andre og Thriller på første. Husker fortsatt hvor redd jeg var første gangen jeg så Thriller. SPesielt helt på slutten da han snur seg rundt og øya begynner og lyse. Fy faan jeg holdt på og vanne buksa jeg hadde på meg. Cash - Hurt gir meg alltid gåshud og selv om sangen er cover er den uendelig bedre enn originalen og får nesten en tåre i øyekroken når jeg ser videoen. Også den beste cover versjonen jeg vet om. Det er ekstremt mange videoer der ut som er bra nok for en top10 liste. Men om jeg skulle ha byttet ut så hadde KLM forsvunnet og blitt erstattet av Behemoth - At The Left Hand Ov God (genial sang og genial video som hadde dyttet Beastie Boys ned en plass)... Aphex Twins hadde blitt erstattet av Aerosmith Feat Run-DMC - Walk This Way. Savnet The Prodigy med Smack My Bitch Up Genial musikkvideo. ser ikke helt kvaliteten i Smack My Bitch Up. Syns den var kul når den kom ut fordi man så pupper i den usensurerte. Men idag syns jeg den bare er teit egentlig. Min mening selvsagt... Lenke til kommentar
O.J Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Lista var grei nok den, men burde tatt vekk "OK Go - Here It Goes Again" Syns ikke den hører hjemme på listen over tidenes beste musikkvidoer. Kunne erstattet den med Metallica - Turn The Page Lenke til kommentar
nuffenuff Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 For meg vitner listen om at panelet ikke har sett så altfor mange musikkvideoer... Veldig veldig sant. nr 3, 5, 6, 8, 9 og 10 har ingenting på denne lista. Selv aerosmith-musikkvideoene slår jo disse så lett som ingenting. Burde vært med: Pink Floyd - Another Brick In The Wall Alice Cooper - Poison Men At Work - land down under Paul McCartney & Michael Jackson - Say, Say, Say Peter Gabriel - Sledgehammer Gorillaz - Clint Eastwood Genesis - I Can't Dance Genesis - Jesus he knows me Genesis - Land Of Confusion (mange ganger kåret til tidenes beste musikkvideo, har dere i hele tatt sett den?) Guns n Roses - November Rain John Lee Hooker - Boom Boom Nirvana - Smells like teen spirit music video R.E.M. - It's The End Of World R.E.M. - Shiny Happy People Tom Petty - Dont Come Around Here No More Alle disse fortjener en topplisteplassering LANGT over nr 3, 5, 6, 8, 9 og 10. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hehe, gud bedre meg for en liste. Den var jo ganske über Savner vel egentlig bare Smooth Criminal. Men jeg har fint lite peiling på dette her, men 4. plassen fikk meg til å smile Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Kan vel diskuteres hvor "fantastisk koreografert" Se Torsken er, ellers synes jeg tredemøller er oppskrytt Men mye bra der også... Lenke til kommentar
Speik Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) @nuffenuff: Ja, vi har sett de. Du må ikke tro at vi hiver ihop en ferdig liste på én dag. Sikkert 30-40 videoer var oppe til diskusjon. Og Land of Confusion er bare skikkelig sær. Og nå er jeg lei av å måtte forsvare topplistene. Subjektivitet my friends.. Endret 10. august 2008 av Speik Lenke til kommentar
daubyj Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 (endret) @nuffenuff: Ja, vi har sett de. Du må ikke tro at vi hiver ihop en ferdig liste på én dag. Sikkert 30-40 videoer var oppe til diskusjon. Og Land of Confusion er bare skikkelig sær. Og nå er jeg lei av å måtte forsvare topplistene. Subjektivitet my friends.. Det vil alltid være uenighet når det kommer til en slik liste. Noen liker den, andre ikke. Det er fordi vi har forskjellige smak, og godt er det Endret 10. august 2008 av daubyj Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Og nå er jeg lei av å måtte forsvare topplistene. Subjektivitet my friends..Da er det jo litt underlig at dere åpner for diskusjon... Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Og nå er jeg lei av å måtte forsvare topplistene. Subjektivitet my friends.. Er det en så stor plage at folk er uenige så la vær og åpne for diskusjon rundt listene som blir publisert. Må jo regne med at folk er uenige med deg/dere... Hadde du virkelig trodd at alle postene inneholdt lovprising av innholdet og ingen uenighet? Og hvem har sagt du må forsvare innholdet i listene? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Når man avslutter artikkelen med, "Uenig i lista vår? Del dine meninger på diskusjonsforumet, burde man godta at folk deler sine meninger også Lenke til kommentar
Speik Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Dere misforstår innlegget mitt. Såklart skal det diskuteres, men det jeg mente var kommentarer som "Skulle tro de ikke har sett en eneste god musikkvideo" osv.. Og på forumet representerer jeg ikke nødvendigvis meningene til Kulturo.no eller hardware-nettverket. Lenke til kommentar
Muse Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Veldig enig i de fleste. Savner dog Muse - Knight of Cydonia. Får orgasme hver gang jeg ser den. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg fatter ikke åssen Genesis - Land of Confusion datt utenfor. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 smashing pumpkins tonight tonight og ave adore så jeg for meg kunne komme på denne lista Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg