snikskytter Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hei, jeg har en driver cd, men den driveren der funker ikke, kan noen hjelpe meg. Jeg har leita men finner ingen driver. bruker windows xp professional. Det står også fl90 på driver cd'en. trenger dette veldig, takker for all hjelp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hva er det du trenger drivere til lydkortet ditt? hva heter lydkortet ditt? Er det XP home eller pro 32 eller 64 bit? vis du ikke vet hva lydkortet ditt heter last ned siw så får du vite det og så kan du poste det ut her eller søke etter driverne i google. siw Lykke til Lenke til kommentar
snikskytter Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 det går bra... fant svaret her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=803993 så nå funker alt som det skal:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Ah det er godt og høre at det fungerer. Lykke til videre med pc-en din så får vi håpe at lyden ikke forsvinner igjen mer. Veldig hyggelig at du legger ut hvordan du fikset problemet så andre som kanskje får problemet senere finner ut hvordan de kan fikse det. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå